مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر مسئولان آملی به همراه دیگر مسئولان شهری با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دیدار کرده و پای درد و دل آنها نشستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل ، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر رمضان علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان به همراه دیگر مسئولان شهری با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دیدار کرده و پای درد و دل آنها نشستند.
در این دیدار صمیمانه مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان از نزدیک از وضعیت خانواده‌های شهدا باخبر شد و از کمبود و کاستی‌های‌شان پرسید.
همچنین با کمک خیرین محترم شهرستان این اداره کمک هزینه خرید جهیزیه یکی از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر را تقبل کردند.
گفتنی است؛ از تعداد یک هزار و 28 شهید شهرستان آمل، 60 شهید از خانواده نیروی انتظامی هستند که هشت شهید انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده که چهار شهید به بخش شهری و چهار شهید دیگر نیز به بخش روستایی تعلق دارند.
همچنین در این دیدار یدالله اکبرزاده فرماندار آمل به همراه فرمانده نیروی انتظامی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولان از خانواده شهیدان جواد رودگر، عسگر کرمی، محمد کیانی و سقا بصیری دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *