مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: به روزرسانی 3 هزار پرونده مددجویی شهری این نهاد در آمل از 16 خرداد ماه امسال کار خود را آغاز کرده و تا یک ماه ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل، رمضان علی‌پور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان از آغاز طرح به روزرسانی پرونده مددجویان و نیازمندان شهری این نهاد در آمل خبر داد.
وی افزود: مرحله دوم به روزرسانی سه هزار پرونده مددجویی شهری این نهاد از 16 خرداد ماه امسال کار خود را آغاز کرده و به مدت یک ماه ادامه دارد.
علی‌پور در بیان اهداف گسترده این اقدام اظهار داشت: بررسی مشکلات متعدد خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی، استعدادیابی فرزندان و افراد تحت حمایت، به روز رسانی اطلاعات خانوار و وضعیت فعلی زندگی‌شان از اهدافی است که می‌تواند به ما در مراحل بعدی کمک‌های زیادی کند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل ابراز امیدواری کرد با استخراج نتایج این اقدام بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای ارایه خدمات بیشتر به مددجویان نیازمندان داشته باشیم، تصریح کرد: مرحله نخست این پروژه سال گذشته انجام شد که با پالایش کل پرونده‌های شهری و بررسی آن توانستیم به نتایج خوبی دست یابیم همچنین این نهاد باید جهت ارتقای سطح خانوده‌ها متناسب با نیازها به صورت تخصصی دست به کارهای ماندگار بزند.
علی‌پور اذعان داشت: 24 نیروی پروژه‌ای متخصص در رشته‌های روانشناسی، مددکار اجتماعی، مددکاری، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و مهندسی کامپیوتر ما را در اجرای این پالایش یاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز برای ارایه خدمات بهتر به مددجویان، نیازمندان و مستمندان نیاز به اطلاعات به روز داریم تا با مشارکت ادرات آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، سازمان تبلیغات و فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها و دستگاه‌ها بتوانیم گره از کار مردم وا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *