هراز :مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: خیر آملی یک قطعه زمین به مساحت یک هزار متر مربع با ارزش 300 میلیون ریال به نیازمندان کمیته امداد این شهرستان اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علی‌پور امروز با اشاره به اینکه خیران همیشه به عنوان بازوان پرتوان نهادهای خیریه هستند، بیان داشت: در طول یک ماه گذشته چهار خیر آملی کمک‌های متفاوتی به نیازمندان و محرومان تحت حمایت این کمیته در آمل داشتند.
وی افزود: در اقدامی خیرخواهانه خیر نوع دوست آملی یک قطعه زمین به مساحت یک هزار متر مربع با ارزش ریالی 300 میلیون ریال را به کمیته امداد این شهرستان اهدا کرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اشاره به اینکه شرکت در امر خیر اجر و پاداشی ماندگار و جاودان را برای انسان به ثمر می‌آورد، ابراز داشت: زمینی به مساحت 200 متر مربع نیز توسط یکی از خیران آملی به ارزش 70 میلیون ریال به این نهاد اهدا شد تا برای امورات مختلف نیازمندان به کارگیری و استفاده شود.
علی‌پور تصریح کرد: کمک هزینه 50 میلیون ریالی توسط یکی از خیرین در امر خرید زمین به این نهاد اهدا شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل همچنین از تقبل 9 میلیون و 150 هزار ریال برای کمک هزینه ساخت مسکن توسط دیگر خیر آملی خبر داد.
وی با اشاره به فعاليت‌هاي متنوع اين نهاد در سال جديد براي افراد نیازمند و مستمند تحت حمايت يادآور شد: در سال جديد برنامه‌هاي زيادي براي افراد تحت حمايت داريم که در نخستين گام دست به بروزرساني پرونده‌هاي مددجويي مناطق شهري زديم که در طي يک ماه به پالايش وضعيت‌هاي مختلف مددجويان پرداخته و بررسي‌هاي لازم انجام مي‌شود.

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *