سید حسین ابراهیمیان صبح  امروز در مراسم معارفه‌اش به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد بابل اظهار داشت: در امور پژوهشی درصدد ارتقای مجلات علمی وپژوهشی دانشگاه به حد مجلات علمی و پژوهشی کشور با رتبه و امتیاز عالی هستیم.

وی افزود: در بخش فرهنگی درصدد توسعه و تعمیق باورهای دینی و ترویج ارزش‌های اخلاقی و مشارکت هرچه بیشتر و فعالتر اساتید و دانشجویان در امور فرهنگی و فوق برنامه، تهیه و تدارک حداکثر امکانات فرهنگی و رفاهی برای اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده‌های ایشان هستیم.

ابراهیمیان ایجاد جو سالم، باصفا و صمیمی در میان دانشگاهیان و از بین بردن هرگونه تنش و ناآرامی و کارهای غیراخلاقی که با آداب اسلامی منافات دارد را از مهم‌ترین اهداف خود در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد بابل برشمرد.

وی ایجاد رشته کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد بابل در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن در رشته‌های گوناگون را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: درصدد هستیم دانشگاه آزاد بابل را به سمت رشته‌های موردنیاز که بیشتر جنبه کاربردی و عملیاتی دارد سوق دهیم.

ابراهیمیان سادگی و صفا را رمز موفقیت مدیران در نظام اسلامی بلکه همه جوامع بشری برشمرد و افزود: اگر مدیران با زیردستان خود راحت و بی‌تکلف، ساده و صمیمی باشند و زیردستان نیز همانگونه رفتار کنند و با همکاران خود دوست و همدل باشند موفق خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *