کی روش در این کنفرانس انتقادات مبنی بر بد بازی کردن تیم ملی را نپذیرفت و در جملاتی عجیب مدعی شد که قطر فقط برای دفاع کردن آمده بود و شانس آورد که به ایران نباخت.

به گزارش هراز ، جهان، کنفرانس مطبوعاتی کارلوس کی روش بعد از تساوی تیم ملی برابر قطر از زوایای مختلف قابل بررسی بود اما آنچه بیش از هر چیز از دل این کنفرانس برداشت می شد وجود یک جریان خاص برای دور کردن این مربی پرتغالی از گزند انتقادات بود تا آنجا که خود کی روش نیز با پاسخ های خاص سعی داشت صدای اعتراض را نشنود.

 

مرد پرتغالی البته در لابلای حرفهای خود جمله ای با این مضمون که؛« تا وقتی تمام بازیکنان را در اختیار نداشته باشم نمی توانم به اهدافم برسم» بر زبان آورد تا نشان دهد از حالا برای آینده بهانه هایی را دست و پا کرده است.

 

کی روش در سه بازی برابر قطری که در زمره تیم های درجه دو آسیا محسوب می شود ناکام بوده تا حالا تیغ تیز انتقادات را کنار گوش خود احساس کند اما در این میان جریانی ملموس که ریشه آن در برخی لابی های رسانه ای دیده می شود در تلاش است تا کی روش را لای پر قو نگه دارد؛ موضوعی که اگر روند فنی تیم ملی به همین شکل ادامه یابد دیگر ممکن نیست از دوستان خاص مرد پرتغالی هم کاری بر نمی آید.

 

در جریان کنفرانس خبری اخیر سرمربی تیم ملی برخی افراد رسانه ای از پرسیده شدن سوالات انتقادی ناراحت بودند و در همین اثنا زمزمه هایی مبنی بر اینکه حمله به سرمربی پرتغالی زود است به گوش می رسید!

 

کی روش در این کنفرانس انتقادات مبنی بر بد بازی کردن تیم ملی را نپذیرفت و در جملاتی عجیب مدعی شد که قطر فقط برای دفاع کردن آمده بود و شانس آورد که به ایران نباخت. وی این نکته بدیهی را در حالی بر زبان آورد که بعد از غلبه بر ازبکستان در حالی که همگان به شانسی بودن آن برد اعتراف کردند این مربی حتی یک بار هم نگفت که تیم ملی با فاکتور شانس سه امتیاز به کیسه خود ریخته است.

 

جالب اینکه بلافاصله بعد از بازی تیم ملی برابر قطر و آن نمایش ناخوشایند که خشم و ناراحتی مردم و بویژه آن صد هزار نفری که در یک روز تعطیل به آزادی رفته بودند را موجب شد، یکی از مربیان ایرانی -آمریکایی فوتبال با ادبیات تگزاسی که چندی قبل یک تیم را روانه لیگ دسته پایین تر کرده بود با استفاده از تریبون رادیو به نوازش کردن کی روش پرداخته و دنباله همان جریان را در دست داشت!

 

فرد مذکور مدعی بود که چون جریان مربیگری در ایران سنتی است کی روش هم کار دشواری دارد.

 

اما فردای این بازی، جریان فوق الذکر از طریق تلویزیون به خودنمایی پرداخت چرا که یکی از مجری های معروف ورزشی با آب و تاب فروان برابر انتقادات ایستاده و تاکید می کرد که نباید از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و ….

 

اینکه سرنخ این ماجرا دست چه کسی است و کدام یک از اطرافیان مرد پرتغالی ماموریت دارند تا جریان رسانه ای مورد نظر را هدایت کنند و مانع انتقاد از او شود، سوال بی پاسخی است که قطعا گذر زمان پاسخ آن را مشخص خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *