پلیس با بستن بزرگراه در اقدامی سریع،بااستفاده از ماسک‌‌های مخصوص بخاطر تعفن اجساد به انتقال مردگان به آمبولانس پرداخت تا به سردخانه منتقل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کامیونی در یکی از بزرگراه‌‌های جنوب چین واژگون شد و 16 جسدی که در این کامیون بروی هم انباشته شده بود در اطراف محل حادثه بیرون ریخت.

رانندگان عبوری و مردمی که در آن اطراف بودند با دیدن اجساد مردگان به وحشت افتادند و برای روشن شدن ماجرا پلیس را در جریان امر قرار دادند.

در نخستین گام بازرسان پلیس با فرضیه قتل‌‌های زنجیره‌ای و دستگیری قاتلی سریالی پا به میدان گذاشتند اما بررسی ماجرا واقعیت نه چندان هولناکی را فاش کرد. راننده این کامیون در واقع پروفسوری بود که اجساد مردگان را برای تحقیقات علمی دانشجویانش در کلاس‌‌های تشریح دانشگاه از شهر‌های اطراف خریداری کرده بود و با روشن شدن این موضوع مأموران دستبند را از دست‌‌های پروفسور باز کردند.

پلیس با بستن بزرگراه در اقدامی سریع،بااستفاده از ماسک‌‌های مخصوص بخاطر تعفن اجساد به انتقال مردگان به آمبولانس پرداخت تا به سردخانه دانشگاه منتقل شود.

سخنگوی پلیس که به همراه ده‌‌ها تن از همکارانش برای بررسی این صحنه عجیب به بزرگراه جنوب چین رفته بود گفت: در طول دوران حرفه‌ام هرگز چنین صحنه هولناکی را ندیده‌ بودم هر طرف که برمی‌گشتی جسدی کنار اتوبان افتاده بود و خوشحالم که این قضیه به جنایتی سریالی مربوط نبود.

در مراکز علمی معمولاً چنین خرید و فروش‌‌هایی معمول است و برای انجام تحقیقات چنین اقداماتی در دانشگاه‌‌ها انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *