جلسه استیضاح سید علی حجازی، شهردار مرکز استان مازندران، عصر امروز چهارشنبه در صحن غیرعلنی شورای شهر ساری برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سید علی حجازی که از ابتدای فعالیت شورای سوم، سکان شهرداری ساری را بر عهده داشته با وجود اینکه از خدمات شایانی برای توسعه شهری برخوردار بوده ولی دارای نواقص و تنگناهایی در حوزه مدیریت شهری بوده است.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری چندی پیش با طرح نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهر ساری، خواستار استیضاح شهردار مرکز استان به چند دلیل متقن شد.

بر اساس قانون رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ساری با ارائه سئوالات مطروحه به شهردار ، ده روز مهلت به وی داده شد تا به سوالات برخی اعضای شورای اسلامی شهر ساری که نوعا مطالبات شهروندان و کارکنان شهرداری بوده پاسخ دهد.

شهردار ساری نیز با آمده کردن برخی پاسخ ها، عصر روز گذشته به صحن شورای اسلامی شهر ساری آمده و مطالبات و پاسخهای اعضای شورای شهر را پاسخ داد.

بر اساس پیگیریهای خبرنگار مهر، پاسخ های شهردار ساری به اعضای شورای شهر آنان را قانع نکرده و قرار شد ساعت 17 عصر امروز چهارشنبه جلسه استیضاح شهردار مرکز استان با حضور حداکثری اعضای شورای شهر ساری و شهردار مرکز استان و بدون حضور خبرنگاران برگزار شود.

با توجه به رسانه ای شدن موضوع استیضاح شهردار ساری در محافل اجتماعی و دولتی، احتمال گذر حجازی از آزمون عصر چهارشنبه برای ادامه فعالیت در شهرداری مرکز استان بعید به نظر می رسد که البته باید منتظر تصمیم نهایی اعضای شورای شهر ساری در جلسه امروز بعداز ظهر بود.

ساری، مرکز مازندران بیش از 350 هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *