وكيل معاون اول رييس‌جمهور با بي‌اساس دانستن صحبت‌هاي يكي از متهمان پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران عليه محمدرضا رحيمي گفت كه از اين فرد و سايت‌ها و نشرياتي كه مرتكب نشر اكاذيب شده‌اند، شكايت خواهيم كرد.

به گزارش هراز ، نادري در گفت‌وگو با ايسنا، در اين‌باره گفت: صحبت‌هايي كه آقاي «د.س» در دادگاه كرده است، كاملا بي‌پايه و اساس است يا اين‌كه حداقل از لحاظ آن‌چه كه مربوط به آقاي رحيمي مي‌شود، بي‌پايه است.

 

اعترافات جدید و میلیاردی جعبه سیاه اختلاس درباره آقای \’م. ر\’

 

ماجرای‌ پرداخت‌ میلیونی‌ رحیمی‌ به‌ برخی‌ نمایندگان چه بود؟

 

وي افزود: اگر «د.س» با استناد به صحبت‌ها و حركت‌هاي آقاي «ج – الف» يا براساس قول و وعده او كاري كرده است، ارتباط دادن آن به آقاي رحيمي بدون اين‌كه اطمينان داشته باشد، يك حركت نادرست و جرم است و من تصميم دارم از او به جهت نشر اكاذيب و افترا شكايت كنم. همچنين از سايت‌هايي كه اين اخبار را همين طور بي‌محابا و بدون رعايت حقوق اشخاصي كه در دادگاه و پرونده حضور ندارند، در رسانه يا نشريه خود منعكس كرده‌اند، شكايت خواهيم كرد.

 

وي گفت: اگر كسي نشر اكاذيبي را عنوان كند و يك نشريه با علم اين‌كه اين مطلب نشر اكاذيب است و بدون اين‌كه مستندي وجود داشته باشد آن را به طور مستقيم منتشر كند، مصداق نشر اكاذيب است و اگر اين مطلب كه استناد داده مي‌شود جرم باشد، افتراست.

 

نادري ادامه داد: بنابراين به نظر بنده علاوه بر اين‌كه آقاي «د.س» نشر اكاذيب كرده و اتهام وارد كرده، و سايت‌هايي هم كه اين مطالب را با اسم و تصوير منتشر كرده‌اند، متخلف هستند. البته آقاي «د.س» چون خود را غريق مي‌داند و «الغريق يتشبث بكل حشيش»، سعي مي‌كند از هر وسيله‌اي براي نجات خودش استفاده كند و تصورش اين است كه اگر اسم موكل من را ببرد، به ويژه اين‌كه يك حساسيت مملكتي در اين قضيه وجود دارد، ممكن است راه به جايي ببرد اما من تعجبم از اين است كه اين فرد به عنوان يك مجرم كه حتي در حد يك مفسد اقتصادي است و دارد به اتهاماتش رسيدگي مي‌شود، آيا واقعا جا دارد سايت‌ها بيايند و حرف‌هاي او را بدون كم و كاست منعكس كنند؟

 

وكيل معاون اول رييس‌جمهور اظهار كرد: در هر صورت موكل من يك موقعيت سياسي و اجتماعي داردكه بايد به آن توجه شود اما شما اصلا يك فرد عادي را در نظر بگيريد. نبايد اين‌طور بي‌محابا مطالب گفته و منتشر شود.

 

وي گفت: در صحبت‌هاي اين متهم در يكي از سايت‌ها آمده است: «يكي از معاونان «م-ر» كه بارها مرا در حال باج دادن به «ج-الف» با مبالغ 200 و 300 ميليون ديده بود، بعد از اين ترتيب ملاقات من با «م- ر» را فراهم كرد.» اين يعني هر ارتباطي «د.س» داشته، با «ج-الف» بوده و هر صحبتي بوده، از او شنيده است. آيا او بايد براساس شنيده‌هاي خود، اسم موكل من را بياورد؟

 

نادري افزود: البته از اين فرد هيچ توقعي نمي‌شود داشت؛ فردي كه در حد مفسد اقتصادي است نمي‌شود توقعي از او داشت، اما از سايت‌ها و نشريات بايد توجه داشته باشيم كه البته من پيش‌بيني نمي‌كنم اين مساله رعايت شود.

 

وي تصريح كرد: اگر موكل من در جريان بود و اين‌طور كه «د.س» اظهار كرده، با «ج-الف» هماهنگ بوده باشد، ديگر لازم نبود معاونش ترتيب ملاقات او با «د.س» را بدهد؛ بنابراين هر اتفاقي افتاده در غياب موكل من بوده است و هر بلايي سر «د.س» آمده است، حالا گذشته از اين‌كه به خاطر طمع او يا هر چيز ديگري بوده، در غياب موكل من بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *