سخنگوی کمیسیون تحقیق اعتبارنامه نمایندگان از تایید اعتبارنامه هشت تن از منتخبان مجلس خبرداد و تصریح کرد که در خصوص اعتبارنامه احمد توکلی از شورای نگهبان استعلام خواهد شد.
عبدالرضا عزیزی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری جلسات امروز کمیسیون تحقیق اعتبارنامه هشت تن از منتخبان مجلس نهم گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون پرونده جواد کریمی قدوسی و علاالدین بروجردی مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اعضا به تصویب رسید.

وی تصریح کرد در این جلسه مسئله اعتبارنامه توکلی هم مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد در خصوص اعتبارنامه احمد توکلی از شورای نگهبان استعلام اخذ شود.

عزیزی به تایید اعتبارنامه دیگر منتخبان مجلس نهم اشاره کرد و گفت: همچنین در جلسه  عصر امروز کمیسیون تحقیق حامد قادر مرزی شکایت خود در خصوص اعتبارنامه زهره طبیب زاده نوری و حسین نجابت را پس گرفت و بر همین اساس این دو نماینده هم شکایات خود را از آقای قادرمرزی پس گرفتند و در ادامه اعتبارنامه حبیب برومند هم توسط اعضا تایید شد.

سخنگوی کمیسیون تحقیق همچنین خاطرنشان کرد که بررسی اعتبارنامه فتح الله حسینی و سید مهدی موسوی نژاد در جلسه فردای کمیسیون تحقیق مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *