هراز نیوز :استاندار مازندران با بیان اینکه نگاه ما باید با نگاه و ادبیات رئیس جمهوری منطبق باشد، تصریح کرد: رئیس دولت قبول ندارد که فشار غیرمنطقی به بانک‌ها وارد کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه بانک‌ها باید تقویت شوند، ادامه داد: بانک‌ها باید دارای نقدینگی شوند که بتوانند نقدینگی مورد نیاز بنگاه‌ها را تامین کنند.
استاندار مازندران با بیان اینکه یک بنگاه دارای سه مالک است، یادآور شد: صاحب حقیقی یا حقوقی، کارکنان آن بنگاه و جامعه و حکومت صاحبان آن بنگاه هستند و باید به بنگاه‌دار با نگاه متین‌تری مواجه شده و سرمایه‌دار را از سرمایه‌گذار تفکیک کنیم.
طاهایی با تاکید بر اینکه جریان کارفرمایی باید از حریم خود صیانت کند، افزود: در حریم سرمایه‌گذاری باید با سرمایه‌گذار صحبت کنیم نه با کسی که سرمایه‌بر است.
وی گفت: در نشست هیئت وزیر اعضای کارگروه رسیدگی به مشکلات صنعت نساجی کشور، مواردی را مصوب کردند.
طاهایی یادآور شد: به موجب این مصوبه، ایام مقرری بگیری شاغلان در کارهای سخت و زیان‌آور در بخش صنعت نساجی که زیر پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته یا می‌گیرند، در محاسبه سنوات خدمت برای صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد کارگران مذکور جزء سوابق بیمه‌ای و مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود و منابع اجرای این بند هم برعهده دولت است.
وی اذعان داشت: تبصره دو این مصوبه بر اجرای تمام مصوبات قبلی هیئت دولت در مراکز استان‌ها درباره صنعت نساجی تاکید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *