هراز ، كمال نيوز، مراسم گراميداشت بيست و سومين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و شانزدهمين سالگرد عروج سردار بسيجي محمد اسماعيلي با حضور مسئولين شهري و استاني، خانواده معظم شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم ولايتمدار آمل در حسينيه چهارده معصوم(ع) آمل برگزار شد.

آيت الله سيد رحيم توكل استاد اخلاق حوزه علميه قم با اشاره به صفات خداوندي گفت: سپاس مختصه خداوند ازلي است و كس ديگري اين صفت را ندارد كه همه ما مخلوق هستيم و علم خداوند ، علم ذاتي اوست و پيامبر اكرم كه گل سر سبد دلها است علم او نسبت به خداوند متعال محدود است.

وي با اشاره به اينكه 73 اسم اعظم براي خداوند ازلي است افزود: خداوند هفتاد و دو اسم را در بين پيامبران به تناسب تقسيم نموده است و يك  اسم مخصوص ذات اقدس الهي است و بسيار عظمت دارد كه بشريت نمي تواند به آن دست پيدا كند.

استاد اخلاق حوزه علميه قم با اشاره به اينكه امام علي مظهر قدرت خداوندي است گفت: وهابيت در ايران و به خصوص در دانشگاهها و در بين جوانان شبهاتي را مطرح مي كند تا مردم را از امام علي جدا كنند و ما شيعيان بايد از حريم حضرت علي دفاع كنيم.

وي افزود: شهدا و سردار اسماعيلي جان خود را براي بقاي انقلاب اسلامي دادند و اين امانت را به دست ما سپردند و برگزاري اينگونه جلسات بسيار آموزنده است.

توكل گفت:  در اين برهه از زمان ديگر اسلحه و بمب در كار نيست و نيش قلم دارد كار مي كند كه بايد كمر همت ببنديم تا از مقام و منطق حضرت علي دفاع كنيم.

استاد اخلاق حوزه علميه قم با اشاره به اينكه بايد از هركاري براي مظلوميت حضرت علي دفاع كنيم گفت:‌الان حضرت علي ام سلمه و اسماعيلي ها را طلب مي كند و اگر ما كه به دنبال علي هستيم و به نامش افتخار مي كنيم و به خود مي باليم كه نوكر اوييم ، بايد در عمل ثابت كنيم.

توكل در پايان گفت: آنهايي كه دم از علي مي زنند بايد حجاب فاطمي در بين خانواده شان  باشد و امين بوده و خيانت نكنند.

لازم بذكر است در اين مراسم حمزه اسماعيلي، فرزند سردار محمد اسماعيلي به مديحه سرايي پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *