14 خرداد سالروز رحلت بزرگ مردي است كه با درايت و هوشمندي خويش انقلابي را رقم زده است كه علاوه بر جهاني شدن ، رشد و توسعه ايران اسلامي به عنوان الگويي برجسته براي كشورهاي اسلامي تبديل گشته است.

امام خميني(ره) ستاره اي درخشان بود كه نام و ياد او در سراسر تاريخ به يادگار خواهد ماند و سيره او روشي براي آزادي خواهان و نقشه عملي براي آيندگان خواهد بود.

رمز جاودانگي و ماندگاري بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران را بايد در اين دانست كه اين بزرگ مرد هيچ چيز را براي خود نخواست و تنها براي اسلام و مردم پا به عرصه جهاد و مبارزه با مستكبران و زورمندان نهاد.

امام خميني(ره) به سراسر آزادگان جهان آموخت كه بايد در مقابل جور و ستم ايستاد و براي دستيابي به عظمت و استقلال اقدامات جهادي نمود.

امام خميني(ره) آن قدر با عظمت و بزرگ است كه پس از 23 سال از رحلتش مردم ولايتمدار ايران زمين با عشق و ارادت خالصانه و با پاهاي پياده براي تجديد بيعت با آرمانهاي بنيانگذار كبيرشان به سوي مرقدش روانه مي شوند و اين حضور ميليوني را تنها ابراز ارادتي كوچك به رهبرشان مي دانند.

به راستي چگونه ميشود كه برخي انسانها در روي اين كره خاكي اينقدر به عظمت و بزرگي مي رسند كه پس از 23 سال از رحلتش، ياد و نام او زنده مي ماند و پيشروان آزادي، افكار و انديشه هاي او را سرلوحه امور خويش قرار مي دهند.

درود خداوند متعال بر روح مطهر و پاك خميني كبير باد

عبدالرضا عزيزكمالي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *