دمشق بارها تکرار کرده است که با گروهک‌های تروریستی مسلحی روبه‌روست که از جانب چندین کشور در منطقه و غرب و اروپا حمایت مالی و تسلحیاتی می‌شوند اما غرب همیشه متعمدانه دولت سوریه را متهم به خشونت علیه مردم می‌کند.

خبرگزاری فارس: لحظه «مرگ یک تروریست» سوریه با «تجهیزات کامل» + فیلم

به گزارش فارس، «معن احمد الرز» یک تروریست فعال سوری بود که در باب السباع سرکردگی یک گروهک را بر عهده داشت.

باب السباع یکی از محلات قدیمی در شهر حمص است که روز گذشته شاهد فعالیت مجدد و شدید گروهک‌های مسلح بود.

احمد الرز یکی از تروریست‌های خطرناک در این منطقه از حمص بود که دو روز گذشته سه‌شنبه 9 خرداد (29 می 2012) کشته شد.

معن الرز در فیلم زیر در حالی دیده می‌شود که با فراغ بال و با تجهیزات کامل در حال حمله تروریستی به ارتش و نیروهای امنیتی سوریه است.

معن احمد الرز تروریست سوری/درگیری در باب‌السباع تشدید شده است

جدای از اینکه کشورهای غربی و سازمان‌های بین‌المللی برای براندازی در سوریه، چندان از گروه‌های مسلح سخنی نمی‌گویند و حملات آنان را محکوم نمی‌کنند، سوال مهمی که با دیدن این تصاویر مطرح می‌شود که این عناصر چگونه به این حجم سلاح و مهمات و تجهیزات تجهیز می‌شوند و چه کشورهایی آنان را تامین می‌کنند؟

با مشاهده نحوه فعالیت تروریست‌های سوریه که رسانه‌های غربی مانند سی‌ان‌ان، بی‌بی‌سی و رویترز و رسانه‌های منطقه مانند الجزیره قطری و العربیه سعودی، آن را «انقلاب سوریه» می‌خوانند روشن می‌شود که چرا مردم در برخی مناطق ترک خانه و کاشانه می‌کنند و چرا روزانه چندین نیروی ارتش سوریه در شهرهای مختلف با حضور خانواده‌هایشان تشییع می‌شود و در مقابل غربی‌ها دولت سوریه را تحت فشار قرار می‌دهند که ارتش را از مناطق درگیری خارج کند؛ خواسته‌ای که فقط یک هدف دارد: تسهیل پیشروی تروریست‌ها تا براندازی کامل نظام سوریه.

بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل شب گذشته در کنفرانسی خبری، از کوفی عنان فرستاده سازمان ملل در امور سوریه خواست تا به صراحت، کشورهایی را که با حمایت مالی و تسلیحاتی از گروههای مسلح حمایت و علیه طرح او فعالیت می‌کنند، اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *