در کمال تاسف و در نتیجه کوتاهی متولیان امر در این خصوص,عده ای هنجار شکن این جسارت را پیدا میکنند که در کشور منسوب به امام زمان(عج)سایت اینترنتی ترویج افکار نازیسم و رایش سوم ایجاد نموده و به عضو گیری در جامعه اسلامی ایران پرداخته اند،جالب آنکه از مرکز رسانه های دیجیتال وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مجوزهای لازم را اخذ وبی هیچ محدودیتی به فعالیت می پردازند.

 یکی از مهم ترین و در عین حال ناشناخته ترین عرصه های جنگ نرم,حوزه واژگان است.بدین معنی که دشمن در قالب تهاجم و نفوذ فرهنگی در صدد بر می آید مفاهیم مورد نظر خود را در قالب مفاهیمی با عناوین عامه پسند به جوامع معرفی نماید.در این مدل از تهاجم نرم,یک  مفهوم غیر قابل پذیرش برای فرهنگ بومی در قالب الفاظی ظاهرا زیبا و متناسب با نیازهای روز به جوامع عرضه میگردد

بارزترین مصداق تهاجم نرم در حوزه واژگان,به تعریف و تفسیر واژه ” آزادی” بر میگردد.مفهوم آزادی در نگاه اول یک نیاز انسانی بوده و با این تفسیر مفهومی پسندیده رخ می نماید ولی ترویج آزادی و تشویق ملل مختلف برای احیاء این مفهوم ,چیزی جز  یک اندود زیبا برای پوشاندن ماهیتی خطرناک و خانمان بر انداز نخواهد بود

آزادی مفهومیست که تشریح آن جز با تعریف خطوط قرمز یا حدود آن امکان پذیر نخواهد بود.به بیان دیگر در کلیه جوامع به منظور تعریف آزادی لازم است در ابتدا خطوط قرمز این آزادی عمل تعریف شده و پس از آنست که آزادی معنا پیدا خواهد کرد.در واقع اختلاف عمده میان برداشتهای مختلف از آزادی در جوامع مختلف,ریشه در  نگاه ایدئولوژیک آنان به خطوط قرمز خواهد داشت.

در حقیقت منظور سلطه گران از آزادی,مطلقا مفاهیمی همچون آزادی بیان نیست.آزادی در نگاه غربی همان تفکر لیبرالیستی بوده و این دیدگاه هدفی جز اباحه گری –یعنی تعطیلی احکام الهی _ را در سر نمی پروراند . پرواضح است که با این نگاه رضای پروردگار متعال و حفظ سجایای انسانی و تلاش برای سعادت اخروی هیچ جایگاهی نخواهد داشت.اما در کشور ما خطوط قرمز آزادیها متناسب با اعتقادات مذهبی مردم شکل گرفته و تعریف میشود.به بیان دیگر حوزه عملکرد افراد تا آنجا مورد پذیرش و حمایت حاکمیت است که تهدید کننده اصول دین و ارزش های اعتقادی ملت نباشد

در سالهای اخیر و به موازات همگانی شدن امکانات فضای مجازی در کشورمان,عده ای نا آگاه و بعضا مغرض با سوء استفاده از ظرفیت های عظیم اینترنت مجال یافتند تا افکار و ایده های منحرف خود را که کوچکترین تشابهی با آرمانهای انقلاب و خون شهدا ندارد عرضه نموده و با بهانه های مختلف از جمله ایجاد تعارض بین اسلام گرائی و ملی گرائی و با طرح شبهات و ترویج مسائل بی اساس,بر افکار نسل جوان که در واقع عمده ترین مخاطبان فضای سایبری هستند اثر بگذارند

هرچند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران با اشراف به وجود این تهدیدات و برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاههای مسئول در این زمینه,دستور تشکیل شورای عالی فضای مجازی را صادر فرموده و این شورا در آینده ای نزدیک موجبات تحولی بزرگ در سیاست گذاری های مرتبط با فضای مجازی را فراهم خواهد نمود,ولی  هیچ کدام از این تمهیدات مانع از آن نیست که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که رسا لت پاسداری از فرهنگ اصیل اسلامی را در کشور بردوش دارد از این مهم غفلت نموده و فضای مجازی در کشور را به حال خود رها کند. فراموش نکنیم کوچکترین غفلت ما سبب خواهد شد فرهنگ بیگانه و ضد دینی و ارزشی در پوشش فضای مجازی همچون” اسب تراوا ” به فرهنگ اسلامی ما رخنه نمایند.

در کمال تاسف  و  در نتیجه کوتاهی متولیان امر در این خصوص,عده ای هنجار شکن این جسارت را پیدا میکنند که در کشور منسوب به امام زمان(عج)سایت اینترنتی ترویج افکار نازیسم و رایش سوم ایجاد نموده و به عضو گیری در جامعه اسلامی ایران پرداخته اند،جالب آنکه از مرکز رسانه های دیجیتال وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مجوزهای لازم را اخذ وبی هیچ محدودیتی به فعالیت می پردازند.

چندی پیش هم شاهد آن بودیم که لوح فشرده هایی حاوی تبلیغات دین زرتشت و آئین سرخپوستی در ویدیو کلوپ های شهرستان بهشهر توزیع گردید که آن را زنگ خطری برای فرهنگ مازندران علوی به متولیان فرهنگی استان اعلام کردیم.اما…

روزگاری تهدید این کشور,ماهیتی نظامی داشت و اکنون هویتی فرهنگی پیدا کرده است.وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز همان حساسیت و رسالتی را بر عهده دارد که در دوران هشت ساله دفاع مقدس بر عهده وزارت دفاع و ارتش و سپاه قرار داشت.بیشک مفهوم دفاع و مقاومت امروز در جبهه فرهنگی و در حوزه مجازی  متجلی شده و در این دفاع مقدس سایبری همگان مسئولند.انتظار این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های عظیم موجود در کشور زمینه نظارت بیشتر بر رسانه های دیجیتال در کشور را فراهم نموده و اعتقادات و ارزش های اسلامی را از دست درازی عده ای فرصت طلب در امان بدارد.

حسین اعتصامی  بلاغ

201 thoughts on “انجمن نازی سنتر ! از کجا مجوز دارد ؟”
  1. دلم رو شکستی !!!!

    تو نمی دونی هیتلر کیه؟؟؟؟ و چقدر من این مردک رو دوست داشتم

    لعنت بر بابک

  2. سایت ایران ویچ مکان جدید من خواهد بود بیایید اونجا تا با هم حرف بزنیم

    نمی تونم نگم که عاشق هیتلر بودم

    نازی ها ………. نازی ها……… اه
    iranvij.ir

  3. باشه؛می آم فقط قبلش یه عذرخواهی بهت بدهکارم که بهت گفتم خر؛معذرت می خوام عصبانی بودم.

  4. خر نماد بزرگی است من از این که همیشه ادمهای بزرگ به من لقب خودشون رو هدیه می دهند ممنونشون می شم

    ابدیت منم
    چلیپای گردون

  5. دوستی که خر براتون نماد بزگی است،هرکس عقاید مخصوص به خودشو داره که براش محترمه عقیده ی شمام برای خودت محترمه البته در صورتی که1احترام هواداران مقابلتو نگه داری2بر علیه هوادارن مقابلت حرکتی نکنی؛اینم بگم که متاسفانه نتونستم بیام ایران ویج اگه واقعا مشتاقی به قول خودت با یه خری مثل من به بحث بپردازی خوش حال می شم بیای سایت فلش خور من خودمم عضوشم؛منتظرم.
    ساعت7تا9

  6. ببین ادرس سایت رو دقیقا برام بنویس همین جا نام کاربریت رو هم دقیقا مشخص کن قطعا خواهم امد

    انکسی را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟!

    می گویند کسانی که راست می گویند و برای حق می جنگند هرگز روی خود را نمی پوشانند و انان که مشتی دروغ گوی فرومایه هستند نه اسم درستی دارند و نه رسم مستقیمی !!

    خودت نگاه کن ایا این چلیپای گردون بوده که تغییر کرده و حرفش دوتا شده یا امثال بابک ها…؟..
    انتخاب با عقل توست نه دل تو؟؟؟

  7. http://www.flashkhor.com
    نام کاربری:پیشوا
    ببین این طور که من از حرفای اینو اون فهمیدم تو خودت با نازی سنتر و سایت هایی امثال آن سر و کار داشتی،پس حالا خودت فکر کن چه موضوعی باعث شد خودت بشی بر علیه ما طرفداران پیشوا.تبلیغات رژیم های آمریکا و اسراییل و امثال اونا یا حرف آدمای نادانی که تو کشور خودمونم هستن؟؟من تو مدرسمم با این آدما سر کنفرانس هام زیاد سر و کار دارم.
    آدمی که خواب است را می شود بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده را هرگز.
    انتخاب با خودت هست ولی حقیقت هرگز تغییر نمی کند.

  8. حقیقت را نمی توان تغییر داد ولی در دنیای انسانها همه چیز تغییر می کند

    چلیپای گردونهیچ وقت نازی نبوده
    با نام کاربری خودم میام اونجا

  9. دوست عزیز اگه به قول شما این سایت مشکلی داره باید با بحث های آزاد حل بشه نه اینکه با زور بخواین اونو فیلتر بکنید!و در ضمن به گفته ی مقام معظم رهبری با بحث آزاد هست که مشکلات رو میشه حل کرد نه با افراط گرایی!شما که نمیخواین بگید که پیرو سخنان ایشون نیستید؟اگر که قبول ندارید حرف منو تا که گزارش بدم سایت شما هم فیلتر کنند!با زور هیچ مشکلی حل نمیشه لطفا روش خودتون رو اصلاح کنید

  10. درود
    روزی خواهد رسید که تمام ایرانیان آرزو می کنند ای کاش هیتلر پیروز می شد.

  11. چند وقت پیش یه چیزی نوشتم،اما………..دیدگاهم نشان داده نشد!!!!!!؟!!!؟؟!؟!
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمی دانم………..
    اما…………………………..فکر کنم الآن می دونم چرا؟! آدمایی که این سایت و امثال این رو اداره می کنن کسایی هستن که گلوشونو برای شعار دادن پاره می کنن….این آدما،آدمای جالبی هستن که لایق زندگی نیستند…اگه چلیپای گردون واقعا می خواد واسه این مملکت یه کاری کنه نره چهار تا سایت مثل سورنا و نازی سنتر رو که اطلاعات مفید قرار می دنو محکوم کنه،بره تمام این سایت هایی رو محکوم کنه و براشون مطلب بذاره که وجود خدا رو زیر سؤال می برن،بره این سایت های همسریابی رو که گند می زنن تو زندگی رو محکوم کنه.در ضمن هرکس با نازیسم واقعی و نه((تحریف شده))مخالفه در اصل با موضوع هولوکاست دروغین موافقه و هرکس که در این زمانه با هولوکاست موافقه کسی که اگر روز عاشورا می بود یا پشت حسین(ع)رو خالی می کرد یا جز یزیدیان بود…..لعنت خدا بر صهونیست و مسلمان صهیونیست.
    زنده باد نازیسم

  12. ان شاالله هر دو طرف دعوا عاقبت به خیر بشن.
    فرمانده دفاع مرکز دولت رایش wilhelm mohnke

    درود بر جوانمردان

  13. الآن که بادقت نگاه می کنم می بینم که اول این وب تون یه مدت نوشته شده بود پوزش از شما به خاطر مشکلات ایجاد شده در سایت……حالا واسه ماس مالی گندکاری هاشون رفتن واسه من جمله از علی ای می نوسن که خودش گفته:
    “هر حرفی که می شنودید باور نکنید،اول تحقیق کنید بعد باور کنید.”
    در ضمن مدتی که خبری از چلیپای گردون بازمانده ی ابدیت نیست……..
    ازش خبری ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه نگرانشم یه زمانی خیلی ادعای روشنفکری می کرد ولی حالا…………
    حتما خودش پی برده به چه اشتباهی مرتکب شده.

    اگر دلیلی برای زنده ماندن من در این دنیا باشد آن هم وجود
    مردی مثل پیشواست.
    پیروزی ازآن ماست.

  14. درود برشما هدف عالی دارید وبدانید که ما از غرب کشور شما راحمایت خواهیم کرد امید وارم حس ناسیونال سوسیالیستی در شما خاموش نشود مرگ بر یهودیت من مقاله های زیادی نوشتم وبه تحسین پیشوا پرداختم ولی مخالفت شدید بامن شدودست ازکارکشیدم ولی با دیدن این انجمن دوباره فعالیت خواهم کرد.
    آدولف هیتلر نبرد برای آلمانی بودن
    وما نبرد برای ایرانی بودن تشیع

  15. با عرض سلام و احترام

    سایت محترم خبری هراز نیوز لطفا توجه فرمایید …

    سایت محترم نازی سنتر یک پایگاه اطلاع رسانی تاریخی در مورد مباحث جنگ جهانی دوم اعم از مباحث سیاسی و تاکتیک های جنگی و تجزیه و تحلیل شخصیت های سیاسی معروف آن زمان است. و هیچگونه ارتباطی با عضو گیری و ایجاد یک حزب در ایران ندارد در کمال تعجب بنده انتظار نداشتم که سایت محترم و مطرحی چون شما یان طور از یک سایت تاریخی صحبت نمایید که کاملا صحبتی اشتباه است.

    در ضمن صحبت هایی راجع به امام زمان ( عج ) کردید بنده خودم یک مسلمانم اما چه مسئله ای از هیتلر و نازیسم وجود دارد که مخالف امام زمان ( عج ) حضرت مهدی صحبت کرده است؟! و آیا در آن توهینی به ادیان الهی از جمله دین اسلام شده است؟!! آیا این گونه صحبت کردن شما به این دلیل نیست که می خواهید کمی چرب زبانی کرده و حمایت حکومت جمهوری اسلامی ایران را جلب خود و سایتتان نمایید بلکه هر انسان با دانش و فهیم و منطقی نیز خواهد فهمید که مسئله ی نازیسم هیچگونه ارتباطی با مسئله ی حضرت مهدی ( عج ) و ظهور ایشان که درود خداوند بزرگوار بر ایشان باد ندارد.

    بنده قطعا می دانم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت تاثیر نفوذ بعضی از عوامل مجبور به ابلاغ سایت جهت فیلتر به مقام قضایی شده است در غیر این صورت خودتان بهتر می دانید که این سایت با موازین و مقررات اسلمی کشور ما هیچگونه مغایرتی نداشته و نخواهد داشتو صحبت ها و اتهاماتی که سایت شما به سایت تاریخ نازی سنتر وارد آورده است غیر قانونی و غیر انسانی و به دور از وجدان است.

    جالب است که شخص هیتلر خودش مخالف صهیونیسم بود و خودش خداوند را قبول داشت و همواره با صداقت سخن می گفت. و هیچوقت کسی حزب ناسیونالیست سوسیال را بر کسی تحمیل

    در نهایت باید گفت که حقیقت را نمی توان پنهان کرد و همواره بدانید که حقیقت چیزی نیست که آن را به شما بگویند بلکه حقیقت چیزیست که پنهان است و شما باید خودتان آن را با منطق و درکی صحیح کشف نمایید و به درستی در موردش قضاوت کنید

    در پایان از سایت معتبر و محترمی چون شما انتظار عمیق نگری و تفحص بیشتری به صحبت پیرامون این قضیه می پرداختید

    پیروز و سربلند باشید و صادقانه و وفادارنه زندگی کنید

    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *