در کمال تاسف و در نتیجه کوتاهی متولیان امر در این خصوص,عده ای هنجار شکن این جسارت را پیدا میکنند که در کشور منسوب به امام زمان(عج)سایت اینترنتی ترویج افکار نازیسم و رایش سوم ایجاد نموده و به عضو گیری در جامعه اسلامی ایران پرداخته اند،جالب آنکه از مرکز رسانه های دیجیتال وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مجوزهای لازم را اخذ وبی هیچ محدودیتی به فعالیت می پردازند.

 یکی از مهم ترین و در عین حال ناشناخته ترین عرصه های جنگ نرم,حوزه واژگان است.بدین معنی که دشمن در قالب تهاجم و نفوذ فرهنگی در صدد بر می آید مفاهیم مورد نظر خود را در قالب مفاهیمی با عناوین عامه پسند به جوامع معرفی نماید.در این مدل از تهاجم نرم,یک  مفهوم غیر قابل پذیرش برای فرهنگ بومی در قالب الفاظی ظاهرا زیبا و متناسب با نیازهای روز به جوامع عرضه میگردد

بارزترین مصداق تهاجم نرم در حوزه واژگان,به تعریف و تفسیر واژه ” آزادی” بر میگردد.مفهوم آزادی در نگاه اول یک نیاز انسانی بوده و با این تفسیر مفهومی پسندیده رخ می نماید ولی ترویج آزادی و تشویق ملل مختلف برای احیاء این مفهوم ,چیزی جز  یک اندود زیبا برای پوشاندن ماهیتی خطرناک و خانمان بر انداز نخواهد بود

آزادی مفهومیست که تشریح آن جز با تعریف خطوط قرمز یا حدود آن امکان پذیر نخواهد بود.به بیان دیگر در کلیه جوامع به منظور تعریف آزادی لازم است در ابتدا خطوط قرمز این آزادی عمل تعریف شده و پس از آنست که آزادی معنا پیدا خواهد کرد.در واقع اختلاف عمده میان برداشتهای مختلف از آزادی در جوامع مختلف,ریشه در  نگاه ایدئولوژیک آنان به خطوط قرمز خواهد داشت.

در حقیقت منظور سلطه گران از آزادی,مطلقا مفاهیمی همچون آزادی بیان نیست.آزادی در نگاه غربی همان تفکر لیبرالیستی بوده و این دیدگاه هدفی جز اباحه گری –یعنی تعطیلی احکام الهی _ را در سر نمی پروراند . پرواضح است که با این نگاه رضای پروردگار متعال و حفظ سجایای انسانی و تلاش برای سعادت اخروی هیچ جایگاهی نخواهد داشت.اما در کشور ما خطوط قرمز آزادیها متناسب با اعتقادات مذهبی مردم شکل گرفته و تعریف میشود.به بیان دیگر حوزه عملکرد افراد تا آنجا مورد پذیرش و حمایت حاکمیت است که تهدید کننده اصول دین و ارزش های اعتقادی ملت نباشد

در سالهای اخیر و به موازات همگانی شدن امکانات فضای مجازی در کشورمان,عده ای نا آگاه و بعضا مغرض با سوء استفاده از ظرفیت های عظیم اینترنت مجال یافتند تا افکار و ایده های منحرف خود را که کوچکترین تشابهی با آرمانهای انقلاب و خون شهدا ندارد عرضه نموده و با بهانه های مختلف از جمله ایجاد تعارض بین اسلام گرائی و ملی گرائی و با طرح شبهات و ترویج مسائل بی اساس,بر افکار نسل جوان که در واقع عمده ترین مخاطبان فضای سایبری هستند اثر بگذارند

هرچند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران با اشراف به وجود این تهدیدات و برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاههای مسئول در این زمینه,دستور تشکیل شورای عالی فضای مجازی را صادر فرموده و این شورا در آینده ای نزدیک موجبات تحولی بزرگ در سیاست گذاری های مرتبط با فضای مجازی را فراهم خواهد نمود,ولی  هیچ کدام از این تمهیدات مانع از آن نیست که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که رسا لت پاسداری از فرهنگ اصیل اسلامی را در کشور بردوش دارد از این مهم غفلت نموده و فضای مجازی در کشور را به حال خود رها کند. فراموش نکنیم کوچکترین غفلت ما سبب خواهد شد فرهنگ بیگانه و ضد دینی و ارزشی در پوشش فضای مجازی همچون” اسب تراوا ” به فرهنگ اسلامی ما رخنه نمایند.

در کمال تاسف  و  در نتیجه کوتاهی متولیان امر در این خصوص,عده ای هنجار شکن این جسارت را پیدا میکنند که در کشور منسوب به امام زمان(عج)سایت اینترنتی ترویج افکار نازیسم و رایش سوم ایجاد نموده و به عضو گیری در جامعه اسلامی ایران پرداخته اند،جالب آنکه از مرکز رسانه های دیجیتال وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مجوزهای لازم را اخذ وبی هیچ محدودیتی به فعالیت می پردازند.

چندی پیش هم شاهد آن بودیم که لوح فشرده هایی حاوی تبلیغات دین زرتشت و آئین سرخپوستی در ویدیو کلوپ های شهرستان بهشهر توزیع گردید که آن را زنگ خطری برای فرهنگ مازندران علوی به متولیان فرهنگی استان اعلام کردیم.اما…

روزگاری تهدید این کشور,ماهیتی نظامی داشت و اکنون هویتی فرهنگی پیدا کرده است.وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز همان حساسیت و رسالتی را بر عهده دارد که در دوران هشت ساله دفاع مقدس بر عهده وزارت دفاع و ارتش و سپاه قرار داشت.بیشک مفهوم دفاع و مقاومت امروز در جبهه فرهنگی و در حوزه مجازی  متجلی شده و در این دفاع مقدس سایبری همگان مسئولند.انتظار این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های عظیم موجود در کشور زمینه نظارت بیشتر بر رسانه های دیجیتال در کشور را فراهم نموده و اعتقادات و ارزش های اسلامی را از دست درازی عده ای فرصت طلب در امان بدارد.

حسین اعتصامی  بلاغ

201 thoughts on “انجمن نازی سنتر ! از کجا مجوز دارد ؟”
  1. سلام برادر بی دانش من

    نازیسم و بچه هایی که این ایدئولوژی رو دارن تا سر حد مرگ به کشور و رهبریشون وفادارن و شما ناراحت این موضوع هستید؟؟؟
    اگر جواب مثبته که منافقید اگر هم منفی که بی دانش حرفی نزنید

  2. میدانم و درک میکنم که جهانیان بعد از مرگ من براثر طبلیغات یهود از من متنفر خواهند شد اما بر من واجب است که برای آلمانم بمیرم و روزی میرسد که روح من از قبر خواهد برخواست و همه خواهند فهمید که من بر حق بوده ام…
    آدولف هیتلر

  3. اول اینکه سایت هیچ توهینی نکرده به اسلام و دین
    دوم اینکه افرادی که برای کشورشون حاضرند جونشون رو بدند میرن تو این سایتها
    سوم اینکه بزرگترین رهبر و پیشوا در دنیا که تونست کشوری رو بسازه و دولتی روی کار بیاره که اقتدارگرا و مردمی بوده فقط آدولف هیتلر بوده
    از اینکه ضد یهود بوده ابراز خرسندی میکنم و بهش میبالم که چه تفکری داشت۷۰سال پیش میدونست این یهودیا هستند میان دنیارو به آتیش میکشونند پس چه کار خوبی کرد هولوکاست رو بوجود آورد
    اگه ایرانی و آریایی هستید حتما با نظرم موافقید…

  4. ببینم شما تا حالا وارد سایت شدی؟نمیدونم شاید به حرفای شبکه من و تو گوش دادی یا خودتم یکی از اونایی.
    لطفا دروغ تحویل مردم نده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. 1- مگه سایت های ایرانی همه مجوز دارن
    2- مگه اونایی که رسما مجوز می دن همه جا جار می زنن ما به فلان سایت مجوز دادیم

  6. لطفا دروغ تحویل مردم ندید.با کمال احترام باید بگم چرت و پرت نوشتید

  7. مرد حسابی مگه این سایت چه مشکلی داره اینقدر شرو ور نکن

  8. مرحوم شهید مطهری می گفتند در دانشگاه های ما باید کمونیست ها خودشون کمونیسم رو تدریس کنند و همینطور بقیه ی تفکرات… و ما هم اسلام رو تدریس کنیم. اگر انقدر اسلام ناتوان باشه در مقابل بقیه ی اندیشه ها که جوان ما مثلن کمونیسم رو ترجیح بده به اسلام، اشکال از علماست نه اسلام.
    جناب بلاغ، اسلامی که شما ساختید چیزی جز فیلتر و محدودیت و دیکتاتوری و… نمی شناسه. توصیه می کنم اسلام واقعی رو برید دنبالش که از بقیه ی اندیشه ها نترسید و بزن و بگیر راه نندازید.
    اون اسلامی که معصومین داشتند حرفی از مجوز و ادعای اینکه من امام زمانیم و مخالفام نیستن و… توش نیست. برید امام زمان رو بشناسید اسلام رو بشناسید انشالله این مقاله ای که به اسم اسلام و امام زمان نوشتید رو پاک می کنید.

  9. امام علی فرمودن اگر دیدی کیسه ی آردت رو دزدیدن و از در خونت تا داخل یه خونه ی دیگه، بخاطر سوراخ بودن گونی آرد، ردّپای آرد بطور ممتد مشخص بود، باز هم حق نداری تهمت بزنی که فلانی آرد رو دزدیده. شما در چه جایگاهی هستی که تعیین می کنی من و فکرم منسوب به امام زمانیم و اونی که عقیده ی دیگری نداره امام زمان نمی شناسه؟ چگونه بدون محکمه به قضاوت میرید و تعیین می کنید این باید مجوز داشته باشه و اون نه؟! چگونه علایق و نظر امام زمان رو تایید می کنید؟ حال اینکه نه مصاحبه ای با گردانندگان نازی سنتر داشتید نه در جایگاه قضاوت هستید.
    شما بیش از گردانندگان نازی سنتر نیاز به شناخت علی ع و اسلام دارید حداقل نازی سنتری ها ادعای انتساب به امام زمان و اسلام رو ندارند اما شما هرچه سریعتر باید تجدیدنظری در درکتون از اسلام داشته باشید.

  10. با سلام دوباره ، در پاسخ به (سپید) باید بگم که درود بر تو باد ای عزیز ….

  11. شما ها همون افراطی ها هستین وقتی نمیدونین محتوای سایت چیه لازم نیست سایت رو نقد کنین بی خرد های بی علم

  12. هفتاد سال تلاش و تبلیغات نتونست حقیقتو پنهان کنه، مطمعن باش توو شبکه منوتو و… هم نمیتونید

  13. دوست عزیز خیلی ممنون از مطالبی که میزارید وممنون بخاطر آگاه کردن مردمی که فقط به تاریخ دروغی روی اوردن

  14. یاران امام زمان و حزب نازی یک هدف دارند و آن نابودی مافیای یهود است و یهود نمیتواند از طرف یکی از ما به دیگری توهین کند و بین ما اختلاف بیندازد.

  15. از نظر من عقاید هیتلر بسیار مطابقت دارد با خواسته های هر ایرانی و اینکه اینده نگری پیشوا الان درست در اومده و یهودی هایی که جلوی اونها گرفته نشده الان در حال نابودی وحتی شاید به وجود اوردن جنگ جهانی سومن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *