جلسه بررسی مشکلات بخش دشت سر با حضور ذات الله زارعی نجفدری فرماندار ویژه شهرستان آمل،رضا حاجی پور نماینده مردم در مجلس اسلامی، فرمانده سپاه،مدیرکل اداره گاز استان مازندران،بخشدار،شورای بخش و دیگر مدیران در بخشداری دشت سر برگزار شد.

🔸 به گزارش هرازنیوز ؛زارعی نجفدری فرماندار ویژه شهرستان آمل در جلسه بررسی این‌مشکلات با تأکید بر اهمیت بخش دشت سر اظهار کرد: بخش دشت سر یکی از مناطق مهم شهرستان آمل است و ضروری است با شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات، روند توسعه و پیشرفت آن تسریع شود.

🔸نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: تمام توان خود را برای رفع مشکلات شهرستان و بخش‌های پنجگانه از جمله بخش دشت سر به کار می‌بندیم. در حوزه‌های ورزشی، گازرسانی که امروز هم مدیر کل شرکت گاز برای رفع مشکلات گازرسانی منطقه چلاو در این جلسه حضور دارند ،مشخص شدن پیمانکار برای جمع آوری زباله منطقه بلیران و اجرای طرح‌های هادی، اقدامات اساسی انجام شده است.

🔸فرماندار در این جلسه اظهار داشت: با حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری مسئولین و مردم، در تلاش هستیم مشکلات بخش دشت سر و دیگر بخش های شهرستان را به حداقل ممکن برسانیم .

🔸در ابتدای جلسه،بخشدار،رئیس شورای بخش دشت سر مسائل و مشکلات خود را مطرح نموده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *