دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با بیان اینکه یکی از معضلات اساسی شهر‌های شمالی از جمله آمل دپوی پسماند است، گفت: پیگیر جانمایی محل جدید پسماند شهر و تعطیلی روند دپوی زباله در منطقه عمارت آمل هستیم.
محمد طالبی در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: یکی از معضلات اساسی شهر‌های شمالی از جمله آمل دپوی پسماند است، سال‌های زیادی است که پسماند این شهر، مشکلات عدیده‌ای بوجود آورده است که برای پیگیری و حل مشکل، طی نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، خواستار ایجاد کارگروه ویژه و مساعدت در تعیین تکلیف و جانمایی محل جدید پسماند شهر و همچنین نظارت بر عملکرد بهره‌برداران معدن شدیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل تصریح کرد: سال‌های متمادی، پسماند این شهرستان و حتی شهر‌های مجاور در محور هراز در جایی معروف به عمارت دپو می‌شود که با توجه به مشکلات محیط زیستی و نزدیکی به بستر رودخانه و احداث سد مخزنی هراز در این منطقه، انتخاب مکان جدید دفع زباله ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل خاطرنشان کرد: نحوه مدیریت پسماند در این شهر از گذشته مورد بحث و انتقاد بوده و هم اکنون مدیریت پسماند شهری یکی از اولویت‌ها و نیاز‌های اصلی شهر است، مردم مطالبه گر هستند و از ما درخواست حل این معضل را دارند.

وی افزود: ساماندهی و مدیریت زباله در شهرستان نیازمند تعامل بین دستگاهی است، دادستانی در راستای حفظ حقوق عامه، پیگیر مطالبات مردمی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *