دانشجویان دانشگاه پیام نور برای بازار کار آمده می شوند

دکتر علی واعظی رییس دانشگاه پیام نور آمل در همایشی با موضوع کسب و کار در این دانشگاه با اشاره به معضلات اجتماعی موجود در جامعه تصریح کرد: دانشگاه ها باید برای حل مساله وارد کار شوند و ارتباط دانشگاه و جامعه برای حل مسائل و کاربردی شدن رشته های تحصیلی برقرار شود.
واعظی گفت : صرف گرفتن مدرک توسط دانشجو ها در دانشگاه مشکلی را از جامعه حل نمیکند و برای خود فرد هم شاید دستاوردی نداشته باشد.

رییس دانشگاه پیام نور آمل با تشریح تفاهم نامه این دانشگاه با موسسه بین المللی آروند مطرح کرد: دانشجویان این دانشگاه در کنار تحصیل برای ورود به بازار کار هم آماده خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوی علمی و کار آفرینی از برنامه های این دانشگاه برای دانشجویان است.در تفاهم نامه با موسسه بین المللی آروند بر آن هستیم تا دانشجویان این دانشگاه بتوانند با بازار کار رشته خود آشنا شوند .

وی اضافه کرد : دانشگاه پیام نور آمل متناسب با رشته های خود با بازار کار ارتباط برقرار خواهد کرد تا دانشجویی درتراز جامعه ایرانی تربیت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی مراکز تی ام سی و مراکز مهارت آموزی را که اخیرا در این دانشگاه فعال شده است برای این است که دانشجو ما مهارت ارتباط با بازار و مهارت اینکه چگونه علم خود را در بازار بکار بگیرد پیدا کند.

دکتر حامد قربانزاده مدیر موسسه بین المللی آروند هم با سخنرانی در این همایش از نیاز های نسل حاضر برای ورود به بازار سخن گفت.

قربانزاده با تشریح مدیریت کسب و کار تصریح کرد: توسعه مهارت های فردی از جمله نیاز های مهم افراد است که باید برای کسب ثروت استفاده شود.
این مدرس کسب و کار مطرح کرد: برای ورود به بازار ما نیاز به دو مهارت داریم مهارت های تخصصی و مهارت های کسب و کار که مهارت های کسب و کار ۸۰ درصد اثر گذاری در نتیجه گیری در بازار را دارد.

همایش یکروزه “چرا به مهارت های مدیریت کسب و کار در عصر عدم قطعیت ها نیازمندیم” با همکاری دانشگاه پیام نور آمل و موسسه بین المللی آروند برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *