استاندار مازندران، گفت: تکمیل زنجیره کامل قطعات و تولید خودرو در این استان از جمله ضرورت‌های مهم و به نفع اقتصاد و اشتغال استان است. ‎

هرازنیوز : یوسف نوری، هنگام سرکشی از شرکت ایران خودرو مازندران، اظهار کرد: هم اکنون ۴۶۰ نفر به صورت مستقیم در شرکت ایران خودرو مازندران مشغول کار هستند و این واحد صنعتی زمینه جذب جوانان تحصیل کرده در سطح منطقه را فراهم کرده است.

وی گفت: شرکت ایران خودرو مازندران تامین قطعات مورد نیاز خود را از واحدهای تولیدی داخل استان انجام می‌دهد که این مهم در ایجاد اشتغال پایدار مازندران نقش آفرین است.

استاندار مازندران با یادآوری اینکه هر چه واحدهای تولید قطعات به این شرکت نزدیکتر باشد، هزینه تولید کاهش خواهد یافت، اظهار کرد: تکمیل زنجیره کامل قطعات و تولید خودرو در استان از جمله ضرورت های مهم مازندران محسوب می شود.

بر پایه این گزارش در جریان سرکشی استاندار مازندران از شرکت ایران خودرو استان اعلام شد که تولید این شرکت رو به افزایش است و شرکت بعد از چهار سال زیان دهی به مرحله سود دهی رسید.

هم اکنون در این شرکت روزانه یکصد و ۶۰ دستگاه خودرو سمند سورن پلاس تولید می شود و این ظرفیت به یکصد و ۸۰ دستگاه خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *