اقدام هتاکانه خواننده موهن به مقدسات شیعه موجب شد که هم‌وطنان ایرانی به صورت خودجوش پس از اعلام حکم ارتداد او توسط مراجع، جوایزی را برای اجرای حکم اعدام اختصاص می‌دهند.

خبرگزاری فارس: حرکت خودجوش مردمی جهت «تعیین جایزه» حکم اعدام خواننده موهن

هراز ، فارس، در روزهای ماه مه 2012 مصادف با اواسط اردیبهشت ماه امسال، خبرها حکایت از اقدام هتاکانه یک بهایی به ساحت مقدس امام دهم شیعیان، امام علی‌النقی علیه‌السلام داشت.

شاهین نجفی خواننده ایرانی مقیم آلمان آهنگی توهین آمیز علیه  امام هادی علیه‌السلام را روانه بازار کرد و این اقدام خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را بر انگیخت و قلب آنها را به درد آورد.

بنابراین در پی انتشار آهنگ توهین آمیز به اعتقادات شیعه، موجی از اعتراض مردمی همراه با حکم ارتداد خواننده ترانه موهن از سوی مراجع عالیقدر همراه شد.

به طوری که بسیاری از مراجع تقلید تشیع از جمله آیات «لطف‌الله صافی گلپایگانی»، «ناصر مکارم شیرازی»، «مسلم ملکوتی»، «محمدعلی علوی گرگانی»، «حسین نوری همدانی»، «جعفر سبحانی» این ترانه را موجب ارتداد و توهین به مقدسات دانستند.

آنچه که در این فضا بیش از بیش نمود پیدا کرده است، حرکت خودجوش مردمی برای اعلام انزجار از اقدام هتاکانه و تشویق برای اجرای حکم اعدام این خواننده ملعون است که نقش جوانان به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب در این حرکت خودجوش بسیار خیره کننده است.

*جایزه جالب مهندس مسلمان برای اعدام خواننده مرتد

 

«سید مهدی موسوی» یکی از جوانان دهه 60 در وبلاگ خود به نام «مهندس مسلمان» نوشته است: «یک حرکت جهادی، هر ایرانی یک جایزه به قاتل شاهین نجفی اعطا کند، من به هر کسی که شاهین نجفی را بکشد، یک ماه حقوقم را همراه با یک پرچم که متعلق به گنبد امام علی(ع) است، را اهدا خواهم کرد».

موسوی مدتی را به عنوان مهندس نقشه‌بردار در حرم امیرالمؤمنین علیه‌السلام مشغول به کار بوده است، توانسته بود پرچم گنبد امام علی علیه‌السلام را به عنوان هدیه دریافت کند، می‌گوید: این پرچم عزیرترین چیزی است که در دست دارم و به هر کسی که بتواند حکم اعدام این مرتد را اجرا کند، به اضافه حقوق یک ماه خود را تقدیم خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *