به گزارش هراز نیوز : جلسه شورای ادرای با حضور دکتر زارعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، معاونین فرمانداری ، حجت الاسلام شکری امام جمعه ، مهدی آباد بخشدار ، صداقت رئیس شورای بخش لاریجان  و دیگر مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان روز سه شنبه 20 شهریور 1403  در محل بخشداری لاریجان برگزار شد .

دکتر ذات الله زارعی نجفدری فرماندار ویژه شهرستان آمل در این جلسه با اشاره به پتانسیل های موجود در این بخش و ضرورت تقویت روحیه مطالبه ‌گری از سوی مسئولین در بین  آحاد مردم گفت : با همت و همكاري مردم و مسئولين و استفاده از پتانسيل هاي موجود در آينده اي نزديك باید شاهد رشد و توسعه هر چه بيشتر بخش لاریجان باشيم .

فرماندار ویژه شهرستان آمل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : پروژه های خوبی را درهفته دولت  امسال در بخش لاریجان داشته ایم داشتیم  که افتتاح شده است و در هفته دفاع مقدس سال جاری هم پروژه بزرگ گازرسانی روستای لاسم و پل بایجان که با مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان در دستور کار می باشد ..

دکتر زارعی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه در کنار کارهای خوبی که در لاریجان انجام شده است حادثه هایی را هم در پی داشته است  که همه ارگان ها و دستگاهها را درگیر آن مانند : سیل و آتش سوزی و .. کرده و از بابت تلاش های صورت گرفته در کاهش آلام و مشکلات مربوطه کمال تشکر را دارم و انتظار پیگیری های مستمر جبران خسارات را دارم  و نعمت های خدادای این منطقه بسیار زیاد است و این بالقوه ها با کمک مردم و مسئولین باید به بالفعل ها تبدیل بشود .

..

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *