مهدی فرزانه و مهدی ابراهیمی عضو گروه حقوقی هرازنیوز شدند/ آغاز کارگروه احیای حقوق عامه

به گزارش هرازنیوز؛ در احکام جداگانه آقایان دکتر مهدی فرزانه و مهدی ابراهیمی به عنوان عضو کارگروه حقوقی و احیای حقوق عامه مجموعه رسانه ای هراز منصوب شدند.

این احکام با حضور دکتر روزبه نصیری آملی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هرازنیوز و نشریه هرازامروز و دکتر حامد قربان زاده مشاور عالی مطالعات و برنامه ریزی راهبردی این مجموعه رسانه ای به این دو حقوقدان تقدیم شد .

در متن این حکم آمده است بنا به پیشنهاد مشاور عالی مطالعات و برنامه ریزی راهبردی پایگاه خبری هرازنیوز و نشریه هرازامروز در راستای کمک به دستگاه قضایی برای اجرای اصل 156 قانون اساسی به موجب این حکم به عنوان ” عضو گروه حقوقی و احیای حقوق عامه” این مجموعه رسانه ای منصوب می گردید، امید است با استعانت از پروردگار متعال در تولید محتوا برای آگاهی بخشی عمومی درباره حقوق شهروندی و وظایف محوله در موضوعات حقوقی موفق و منصور باشید.

دکتر مهدی فرزانه دکتری حقوق عمومی، عضو مرکز وکلا قوه قضاییه استان مازندران عضو کمیته آموزش، پژوهش و تحقیقات کانون داوران حقوقی استان مازندران مدرس دانشگاه با سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه و  مهدی ابراهیمی کارشناس ارشد حقوق خصوصی عضو مرکز وکلا قوه قضاییه استان مازندران مدرس دانشگاه با بیش از بیست سال سابقه کار در دادگستری در کارنامه فعالیت های ارزشمند حقوقی خود دارند .

هرازنیوز قبل از این بارها در فعالیت های رسانه ای از حقوق عامه دفاع کرده بود که تشکیل این کارگروه در راستای تاثیر گذاری بیشتر این فعالیت ها در راستای سند چشم انداز این رسانه بوده است.

همچنین اعضای حقوقدان این پایگاه خبری با تولید برنامه های رسانه ای به سوالات مخاطبان این پایگاه خبری پاسخ خواهند گفت .

و درصورت نیاز مشورت های بیشتر ی را هم  انجام خواهند داد.
مهدی ابراهیمی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *