تجمعات نابجا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و هشدار خطر حاشیه‌آفرینی به جای خدمتگزاری ⁉️

به گزارش هراز نیوز بسیج جامعه پزشکی مازندران در مورد تجمعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیانیه ای صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم
با شروع روند انتصابات دولت چهاردهم، نگرانی درباره به‌کارگیری افرادی که کمترین اعتقادی به مبانی و اصل نظام نداشته و در فتنه ها نقش‌آفرینی کرده‌اند روز افزون شده است.
در استان مازندران نیز، متاسفانه رایزنی ها و جلسات در دانشگاه علوم پزشکی مازندران (ساری) که میبایست همواره به دور از التهابات کاذب سیاست بازی بوده، و باید در جهت رشد و اعتلای استعدادهای جوانان عزیز برای کسب علم و معرفت فعال باشد مکانی برای تجمع عوامل (مجرمین و متهمین) فتنه در مسیر انتخاب و انتصاب برای مناصب دولتی استان قرار گرفته است.

رهبر معظم انقلاب در ۵ تیر ۱۴۰۳ چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری با انذار نامزدهای انتخاباتی از به‌کارگیری افراد زاویه‌دار، عنوان داشتند: «کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذره‌ای زاویه داشته باشد، او به درد شما نمی‌خورد؛ او همکار خوبی برای شما نخواهد بود.»
رهبر معظم انقلاب در همین زمینه بیان فرمودند: «بر اساس همین درس از فتنه ۸۸ است که تأکید می‌شود، مسئله فتنه و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است… باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شوند».
اینک رئیس‌جمهور محترم در معرض آزمونی بزرگ در حوزه انتصابات و چینش دولت قرار دارد. او با نگاهی کوتاه به دولت‌های پیش از خود می‌تواند مسیر آینده دولت چهاردهم را مشخص سازد. حاشیه‌های بی‌پایان و مضر دولت اصلاحات، ناکارآمدی و سوءمدیریت دولت روحانی و در مقابل آن سه سال فعالیت امیرکبیروار شهید رئیسی در برابر چشمان پزشکیان قرار دارد.
بدون شک انتصابات افراد مسئله دار، نه تنها کمکی به توسعه و پیشرفت مدنظر دکتر پزشکیان، سند چشم‌انداز و برنامه هفتم توسعه نمی‌کند که دولت را در چاه ویل حاشیه‌هایی خواهد انداخت که در طی ۴ سال در برابر دیدگان ملت ایران قرار دارد.
دکتر پزشکیان بهتر از هر کسی به این نکته احاطه دارد که افراد زاویه‌دار نه تنها نفعی برای وی به همراه نخواهد داشت بلکه این افراد وی را به عنوان پلی برای مطامع و خواسته‌های جناحی و باندی خود دیده و هیچ دلسوزی برای وی نخواهند داشت.
ضروری است مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران دقت و توجه بیشتری نسبت به اینگونه تجمعات جنجالی و‌ حساسیت برانگیز داشته و محیط امن تعلیم و تربیت دانشگاه را از فعالیتهای حزبی سیاسی کارانه مصون بدارند.

در پایان، از همه متولیان دلسوز نظام در استان مازندران انتظار میرود نسبت به حضور مجدد عوامل فتنه در تصمیم گیری امورات استانی، حساسیت ها و خطوط قرمز مقام عظمای ولایت را رعایت، تا انشاءالله با توجه به شعار ریاست محترم جمهور با ایجاد وفاق ملی شاهد رشد و پیشرفت در استان ولایت مدار مازندران باشیم.

بسیج جامعه پزشکی استان مازندران و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *