🔸به گزارش هرازنیوز به مناسبت آغاز هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی،باهنر و شهید خدمت آیت الله رئیسی،ذات الله زارعی نجفدری فرماندار ویژه شهرستان آمل به همراه فرماندهان سپاه ونیروی انتظامی،معاونین فرماندار،بخشداران،مسئولین و روسای ادارات با حضور در مصلی قدس شهر آمل با حجت الاسلام یعقوبیان امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

🔸فرماندار ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت بابت ایام بیان داشت:در هفته دولت هستیم در ابتدا به همه خادمین و مدیران آمل تبریک عرض میکنم که تمام سعی تلاش را دارند تا خدمت صادقانه به مردم داشته باشند و باید بدانیم که شهید باهنر و شهید رجایی با تدبیری که در آن وقت داشتند مسیر انحرافی که توسط جریان لیبرالیست در اوایل انقلاب وجود داشت را جلوگیری کرده و انقلاب را در مسیر اصلی خودش قرار دادند و الحمدالله همچنان در مسیر خودش با افتخار و موفقیت در حال حرکت است .

🔸وی بیان کرد:عملکرد مسولین باید به شکلی باشد که مردم به ما اعتماد کنند عمر مسئولیت مهم نیست مسؤل در نظام اسلامی تا زمانیکه در مسند خدمتگذاری قراردارد بایست خالصا لله خدمت کند درستی به مردم خدمت کنیم .

🔸 فرماندار در خصوص طرح ها و پروژه‌های افتتاحی هفته دولت گفتند :
طی یکسال گذشته برغم همه هجمه‌ها، تنگناها و تحریم های ظالمانه به لطف الهی بیش از ۳۶۵ طرح و پروژه با ارزش بیش ۲۲۶۶ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی ، اقتصادی و کشاورزی و فرهنگی به بهره‌برداری رسیده و در این هفته افتتاح می شوند.

🔸در ادامه این دیدار امام جمعه ضمن تشکراز حضور فرماندار محترم و مسئولین ادارات برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم را نمود و بیان کرد:باید هدفی در کار باشد باید بدانیم هدف کجاست آنوقت برنامه ریزی کنیم برای رسیدن به هدف تا بتوانیم هر روز برنامه داشته باشیم و خدایی نکرده دچار روزمرگی نشویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *