به گزارش هراز نیوز : در آستانه فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان کربلا و یاران با وفایش و همچنین چهلمین روز درگذشت خادم الحسین ( ع ) مرحوم روح الله تقی پور مراسم بزرگداشتی با حضور اقشار مختلف مردم و اهالی روستای مطهر همراه با سخنرانی و مداحی سید علی سادات رضوی روز شنبه 3 شهریور 1403 در آستانه مبارکه امامزاده محمد طاهر روستای مطهر آمل برگزار شد.
مهندس حسن تقی‌پور دهیار پلهم کتی دابودشت در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز مطرح کرد: همزمان با اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم روح الله تقی‌پور با حضور دلدادگان سالار شهیدان در جوار امامزاده محمد طاهر برگزار شد.
وی ادامه داد: این مراسم با نوحه سرایی سید علی سادات رضوی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج یحیی حیدری و اجرای مجری توانمند صدا و سیما جناب آقای مصطفی محمدی برگزار شد.
دهیار روستای پلهم کتی گفت: مرحوم تقی پور از خادمان حضرت اباعبدالله الحسین درهیات های مذهبی منطقه ما بود و در روز تاسوعای حسینی امسال به دیار حق شتافت از این رو این مراسم با تدبیر اهالی منطقه و شیفتگان سالار شهیدان درشب اربعین حسینی برگزار شد.
وی افزود: لازم است از همه این عزیزان که در برگزاری این مراسم سهیم بودند خصوصاً جناب آقای سید حسین حسینی کمال تشکر را داشته باشم، که چه در این مراسم و چه در سایر مراسمات مشارکت دارند.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *