خبرگزاری آنا: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بندر عباس با همت موسسه خيريه حمايت از كودكان سرطاني اقدام به برپايي بازارچه انواع غذا و شيريني خانگي به مدت یک روز در راستای کمک به هزینه پزشکی این کودکان کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس هدف از برگزاري اين بازارچه را آشنايي هر چه بيشتر دانشجويان با فعاليت هاي موسسه خيريه حمایت از کودکان سرطانی اعلام کرد و به خبرنگار آنا گفت: جهت ایجاد تعامل بیشتر بین دانشجویان ، استادان و کارکنان با این موسسه این حرکت خداپسندانه انجام گرفت تا در راستای تنویر افکار عمومی جامعه ، نقش به سزایی در راستای کمک به این کودکان نیازمند انجام شود .

مازیار یحیوی ، حضور داوطلبانه دانشجویان ، استادان و کارکنان دانشگاه را با عرضه انواع غذا های متنوع و خوراکی ها ی مختلف برای فروش در این بازارچه، قابل تحسین خواند و گفت : حدود 250 نوع انواع غذا و خوراکی جهت فروش در این بازارچه عرضه شد و درآمد حاصل از این فروش به نماینده رسمی این موسسه جهت صرف درمان این کودکان قرار می گیرد .

وی افزود: برپايي اين بازارچه فرصت مناسبی براي قشر دانشگاهي فراهم آورد تا بتوانند با حضور خداپسندانه خود «گرماي حضورشان را كه معناي هميشه با تو بودن است » را به كودكان مبتلا به سرطان هديه كنند .

لازم به ذكر است اين بازارچه با 30 غرفه به مدت يك روز در محوطه دانشگاه برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *