رنگ آمیزی و بهسازی مدارس کم برخوردار شهرستان آمل در طرح شهید عجمیان + عکس
به گزارش هراز نیوز : در راستای اجرای طرح شهید عجمیان و به منظور رنگ آمیزی،شاداب سازی و بهسازی مدارس و با همکاری قرارگاه جهادی عدالت تربیتی معلمان و آموزش دهندگان و دانش آموزان جهادی و اعضای جهادی پایگاه های بسیج  کلاس هاس درس مدارس کم برخوردار را بهسازی و رنگ آمیزی و شاداب سازی می نمایند.

دکتر محمدعلی ابراهیم زاده مدیر آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه جهادی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز گفت: کار شاداب سازی و بهسازی در قالب طرح شهید عجمیان از جنس الگویی است که برای حل مسائل باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس اداره آموزش و پروش در بخش دیگیری از این گفتگو بیان داشت : طرح شهید عجمیان کاری جهادی و همه جانبه است و در این طرح همه گروه های جهادی از جمله گروه های معلمان،دانش آموزان،دانشجویان و سپاه  وبسیج در کنار هم قرار گرفتند تا کار بزرگی انجام شود.ایشان ضمن تشکر از همه ی گروه های جهادی و داوطلب مشارکت کننده در این طرح ابراز داشت امیدواریم با شاداب سازی فضای مدارس و طنین نام شهید عجمیان این فرآیند یک جریان تربیتی موثر واقع شود.

همچنین ، هادی محمدعلی رئیس اداره سوادآموزی و دبیر قرارگاه جهادی شهرستان آمل نیز در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز گفت : طرح شهید عجمیان یک طرح خلاقانه است که در آن از ظرفیت ها استفاده می شود این طرح نمونه ای از کار جهادی و تربیتی است.

رئیس اداره سوادآموزی شهرستان آمل در ادامه افزود : سال گذشته به همت قرارگاه جهادی  آموزش و پرورش و نیروهای جهادی سپاه و پایگاه ها تعدادی از مدارس کم برخوردار شهرستان بهسازی در قالب طرح شهید عجمیان انجام شده و با تلاش این عزیزان تا پایان تابستان بخش قابل توجهی از مدارس حاشیه و شهرستان بهسازی و رنگ آمیزی خواهد شد.

هادی محمدعلی  در پایان تصریح کرد : جهت رفع آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار شهرستان به یاری شبکه معلمان جهادی و سایر خیرین، یاریگر دانش آموزان این مناطق از مهر ماه خواهیم بود.ایشان از معلمان و دانش آموزان جهادی  و گروه جهادی پایگاه الزهرا و پایگاه شهید قاضی طباطبایی و آموزش دهندگان جهادی اداره سوادآموزی که در بهسازی مدارس به ما کمک می کنند تشکر نمودند.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *