دومین دوره مسابقات آزاد پرینت سه بعدی کشوری در آمل

به گزارش هرازنیوز دومین دوره مسابقات المپیاد آزاد مهارتی پرینت سه بعدی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آمل با شرکت ۲۵ نفر از ۱۰ استان کشور برگزار شد که در این مراسم به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شد.

سروش محسنی از مازندران رتبه اول ، سعید ممشلی از گلستان رتبه دوم و آیدین نوروذی دهسری از استان البرز رتبه سوم را کسب کردند.

این مسابقات از روز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ با حضور خطیری معاون آموزش، پژوهش این اداره کل، سایر مسئولین و تعداد ۲۵ نفرشرکت کننده از ۱۰ استان جهت رقابت در رشته پرینت سه بعدی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی آمل آغاز شد.

به گفته مهندس احمد اسفند مد هدف از برگزاری این مسابقه در راستای ضرورت آموزش های مهارتی در بازار کار و فراگیر شدن آن در جامعه و شناسایی استعدادهای برتر مهارتی، همزمان با فرا رسیدن هفته ملی مهارت صورت گرفت.

رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای آمل و محمود آباد گفت : مسابقات آزاد مهارت کشوری در رشته پرینت سه بعدی با تکنولوژی FDM در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی آمل با مشارکت شرکت تولیدی پرینت سه بعدی سیم و کابل آمل، شرکت فذا و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد فارابی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *