در خواست دادستان برای توقف عبور و مرور بر روی پل معلق/ فرماندار : طرح هسته مرکزی شهرداری آمل زیبا است؛ با اخذ نظرات کارشناسی و خواسته های کسبه فعلی اجرا شود

 

 

نشست  شورای ترافیک شورای ترافیک شهرستان آمل به ریاست فرماندار این شهر برگزارشد.

هرازنیوز: ذات الله زارعی، فرماندار ویژه شهرستان آمل ،در جلسه شورای ترافیک شهرستان که در شهرداری آمل برگزار شده بود با اشاره به خط‌کشی‌های سطوح جاده ها گفت: باید هرچه سریع‌تر دستگاه‌های مربوطه نسبت به ساماندهی سرعت‌کاه‌های مجاز و غیر مجاز اقدام نمایند.

دکتر زارعی افزود: طرح هسته مرکزی شهرداری آمل یکی از طرح‌ها زیبا است که در کنار اجرای آن می‌بایستی با اخذ نظرات کارشناسی و خواسته های کسبه فعلی در محوطه هسته مرکزی نسبت به همراهی و جلب رضایت آنان در اجرای طرح کمک گرفت.

فرماندار ویژه آمل در ادامه با ذکر نارضایتی عمومی نسبت به اجرای طرح میدان هزار سنگر اظهار کرد: اجرای هرگونه طرح جدید به خصوص بازگشایی مجدد میدان هزار سنگر و اجرای لاین راست گرد به سمت محمودآباد می بایستی قبل از اجرا بصورت دقیق بازخوردهای طرح بررسی شود تا مجدد نارضایتی در میان مردم ایجاد نکند.

رییس شورای تامین شهرستان آمل در بخش دیگری از سخنان خود دوباره به طرح هسته مرکزی و خواسته دادستان مبنی بر توقف عبور و مرور خودروها از روی پل معلق اشاره کرد و بیان داشت: می توان با الگو گیری از دیگر شهرهای مانند بابلسر نسبت به مقاوم سازی پل معلق و عدم عبور و مرور خودروهای سنگین و شخصی برای بازگشایی آن کار کارشناسی انجام داد.

زارعی اضافه‌ کرد: با توجه به اجرای طرح هسته مرکزی و نبود لاین جایگزین از مشاورین ترافیک می خواهم تا وضعیت پل معلق ،شرایط و ایجاد محدودیت را بررسی و نتیجه را به شورای ترافیک گزارش دهند .

فرماندار ویژه شهرستان آمل در بخش پایانی سخنان خود ضرورت اخذ رضایت‌‌مندی مردم در اجرای طرح‌های شهری به ویژه هسته مرکزی را متذکر شد و یادآوری نمود:مطابق نظریات مردمی اجرای کامل طرح هسته مرکزی مستلزم جابجایی برخی دستگاه‌های اجرایی ، نهادهای مالی ، آموزشی و بهداشتی است که امیدواریم تا شورای شهر در مراحل بعدی برای راه حل این موضوع، پیشنهادات خود را به شورای ترافیک ارایه نماید.

قابل ذکر است ، دراین جلسه، مشاوران ترافیکی ،شهردار،رییس شورای اسلامی شهر آمل و دادستان به بیان نقطه نظرات خود در رابطه طرح های میدان هزار سنگر ،چهار راه فجر و هسته مرکزی پرداختند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *