محفل بزرگ انس با قرآن دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۳

به نام خالق زیبایی ها
به گزارش هرازنیوز دکتر سیدرضا فاطمی؛ مدیر عامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران، مطرح کرد:
در تاریخ ۴ تیرماه ۱۴۰۳ به مناسبت شب عید بزرگ غدیرخم؛ عید ولایت حضرت امام علی علیه السلام، محفل انس با قرآن بزرگ در سطح استانی به همراه ضیافت شام، در شهرستان آمل، خیابان امام رضا علیه السلام، رضوان ۴۹ منطقه ملت آباد، کوچه رنجبر، مسجد حضرت ابوالفضل ع با حضور روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم برگزار گردید.

در این محفل، عزیزان عضو دارالقرآن، به هنرنمایی حفظ و تلاوت قرآن کریم پرداختند و همچنین استاد سید امیرعلی حسینی؛ روشندل مطلق و مفسر برتر قرآن کریم از شهرستان دماوند و همچنین استاد قاری و فعال آیینی نوجوان؛ استاد فتاح محسن پور از شهرستان بابلسر و دارنده رتبه های برتر شهری، استانی و کشوری به تلاوت قرآن و دکلمه قرآنی و روایی پرداختند که مورد تحسین مجموع حاظرین قرار گرفت.
در ادامه مداح گرانقدر جناب استاد صمد محمدی به مداحی پرداختند.

در این مراسم، به چند نفر از عزیزان عضو دارالقرآن، که به قید قرعه کشی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه؛ مصادف با شب شهادت امام صادق ع قول داده شده بود، دستگاه فشارخون، قند خون، دستگاه ضبط صوت و باطری سمعک اهداء شد و همچنین به همه عزیزان عضو دارالقرآن هزینه های ایاب و ذهاب اهداء شد.
فاطمی همچنین در این محور بیان داشتند امر خدمت رسانی در اهدای اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی به عزیزان عضو، به عنوان حیاتی تلقی می شود و در این زمینه کار جهادی، به عنوان ضرورت مطرح است و نباید قطع شود. فاطمی همچنین بیان داشت که با توجه به شرجی بودن هوا در استان مازندران، بعضی از عزیزان عضو دارالقرآن، درخواست پنکه داشتند که در دستور کار ویژه ای جهت اهداء آن قرار دارد.

دکتر فاطمی در این مراسم اطلاع رسانی کرد: این دارالقرآن، از واحد سازمان مردم نهاد استانداری مازندران و باحکم استاندار محترم مجوز ثبت رسمی فعالیت استانی دارد و از سراسر استان از شهرستان های آمل، سرخرود، محمودآباد، نور، رؤیان، نوشهر، بابل، بابلسر، قائم شهر، جویبار و ساری مجموعا ۱۱۰ روشندل و معلول حافظ و قاری قرآن کریم عضو هستند که بیشتر آن ها، حائز رتبه های برتر در مسابقات شهری، استانی و کشور هستند.
دکتر فاطمی‌ همچنین تبیین کرد که با حمایت های خیرین محترم باید به این سمت برویم که به نیازهای ویژه عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه رسیدگی شود تا آنها بدون دغدغه به حفظ قرآن کریم و فعالیت های مربوط به آن، گام بردارند.

فاطمی افزود: توجه ویژه به آموزش عزیزان مورد انتظار است که به صورت شبانه روزی در طول ماه باید در مساجد انجام شود که این مهم با توجه به عدم مکان ثابت دارالقرآن، کار را سخت خواهد کرد ولی چاره ای جز انجام این محور فکری در مکان مساجد نداریم که حمایت های خاص پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب و همچنین پذیرایی را می طلبد که توسط خیرین محترم باید رایزنی و انجام شود.

مدیر عامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران گفت:  خیرین محترم در صورت امکان، افراد دیگری را که سابقه امور خیریه دارند،به مدیر عامل معرفی بفرمایید تا در پررونق کردن محافل انس با قرآن بیشتر گام برداریم و نیز اگر خیرین محترم در جهت اهدای مکان دارالقرآن، گام بردارند، بسیاری از مشکلات عزیزان حل خواهد شد.

فاطمی در ادامه این مراسم از همه خیرین محترم که در برپایی این مراسم و همچنین عید قربان، مساعدت فرمودند، و همچنین از مدیر  سایت    هرازنیوز جناب آقای دکتر روزبه نصیری؛ استاد دانشگاه آیت الله آملی و سرکار خانم ربابه محمدزاده؛ خبرنگار محترم سایت صبح آمل در تحت پوشش قراردادن خبری، ابراز قدردانی و تشکر کرد.

روابط عمومی سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران

One thought on “محفل بزرگ انس با قرآن دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم+ عکس”
  1. سلام و ادب و احترام
    این عزیزان روشندل با استعانت از نور قرآن، از امثال بنده بیناتر هستند.
    خوشا به سعادت آقای دکتر فاطمی، آقای دکتر نصیری و همه خادمین قرآن و این روشندلان و توانجویان عزیز.

    یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه، تهران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *