کشف 40 تن آهن سرقتي در مازندران
سردار مفخمي، فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري 4 سارق زورگير و کشف 40 تن آهن آلات سرقتي به ارزش 60 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد.
به گزارش هرازنیوز، سردار “حسن مفخمي شهرستاني” در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس آگاهي در پي دريافت خبري مبني بر سرقت 40 تن آهن از يک شرکت خصوصي در ساري باتهديد سلاح سرد و ضرب و جرح نگهبان اين مکان در تاريکي شب، موضوع را با انجام اقدامات تخصصي و بررسي سرنخ هاي موجود بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي در ادامه تحقيقات پليسي خود 4 سارق به عنف و زورگير را در رابطه با اين پرونده شناسايي و هر 4 متهم را پس از هماهنگي قضايي در اقداماتي مجزا دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابي و کشف 40 تن آهن از انبار متعلق به آنان گفت: کارشناسان ارزش تقريبي آهن هاي کشف شده را حدود 60ميليارد ريال برآورد کردند.
سردار مفخمي در پايان ضمن بيان اينکه متهمان با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرف شدند تصريح داشت: امنيت شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامي است، لذا مردم عزيز با ارائه به موقع اخبار و وقايع امنيتي به پليس 110،مي توانند در ايجاد امنيت مطلوب و خور شان هموطنان به ما ياري رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *