بازداشت ضارب متواري در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از شناسايي و دستگيري ضارب متواري که ضمن مجروح کردن 6 نفر از مسافران در پارک “فين ” از محل متواري شده بود، خبر داد .

به گزارش هرازنیوز، سرهنگ “محسن سليماني” در تشريح اين خبر، گفت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر درگيري منجر به جرح در پارک “فين” اين شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: در اين درگيري که بر سر پارک خودرو صورت گرفت، 2 نفر از افرادي که سابقه شرارت و درگيري در اين شهرستان داشتند با حمله به سمت اعضاي يک خانواده 6 نفره آنان را مجروح و از محل متواري شدند.

سرهنگ سليماني با اشاره به اين که مصدومان اين حادثه با حضور عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند، اظهار داشت: ضارب که پس از اين اقدام از محل متواري شده بود در اقدامي عملياتي از سوي ماموران دستگير شد و تلاش براي دستگيري همدست متهم ادامه دارد .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از تشکيل پرونده و بازداشت متهم طي حکمي از سوي مرجع قضائي خبر داد و با بيان اين که امنيت، آرامش و آسايش مردم خط قرمز پليس است، به مخلان نظم و امنيت عمومي هشدار داد: با کساني که بخواهند موجب سلب آرامش شهروندان شوند با برخود قاطع پليس مواجه خواهند شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *