آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شامگاه یکشنبه ۲۰ خرداد با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.
در این رویداد جمعی از خانواده‌های معرز شهدا، نمایندگان مجلس، نمایندگان نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری و مسئولین وزارت کشور نیز حضور دارند.
برنامه‌های رسانه ملی برای تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری
پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در ابتدای این برنامه ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت گفت: آنچه در حماسه پرشکوه بدرقه این شهدا مشاهده کردیم نشان دهنده عظمت و سرمایه اجتماعی مردم و ملت عزیز ما بود که به رخ جهانیان کشانده شد. حماسه جمهور به حماسه انتخابات کشیده می‌شود.
وی ادامه داد: وظیفه رسانه ملی بسیار وظیفه سنگینی است. در سازمان صداوسیما آنچه در پوشش مراسم بدرقه شهدا، عملیات وعده صادق و انتخابات مجلس و در آینده انتخابات ریاست جمهور شاهد بودیم از ساختار جدید آن است.
جبلی افزود: این هویت در کنار ویژگی مردم سالاری دینی در انتخابات آتی به خوبی نمایان خواهد شد. در بحث عدالت گستری رسانه ملی خود را موظف می داند جایگاه خود را در دسترس نامزدها قرار دهد تا برنامه‌های خود را شرح دهند.
وی ادامه داد: برنامه ‌ریزی تبلیغاتی بلافاصله بعد از پرواز اردیبهشت آغاز شد اتفاقی که در گذشته بیش از 1 سال طول می کشید در این دوره کمتر از چند هفته اتفاق افتاد.
جبلی گفت: از جامعه نخبگان، دانشگاه‌ها در طراحی این دوره مدد جستیم. طراحی این برنامه ها بر اساس توجه جدی به سیاست‌های کلی کشور، برنامه هفتم و بیانات مقام معظم رهبری اتفاق افتاد.
رئیس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما انتظار دارند کاندیداها در فضای سالم انتخاباتی به رقابت بپردازند. برنامه های در نظر گرفته شده عبارتند از مناظره‌ها، میزگرد، مستند، برنامه های رو به دوربین، برنامه صف اول، برنامه گفتگوی ویژه و بدون تعارف است که در رسانه ملی پخش خواهد شد. همچنین در تلوبیون برنامه ویژه هر نامزد وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *