احمد اسفند مد رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آمل و محمودآباد در گفتگو با هراز نیوز گفت: دومین دوره مسابقات آزاد مهارت در پرینت 3بعدی در سطح کشوری، در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آمل برگزار می گردد.

وی گفت : هدف از این مسابقات، معرفی این رشته نوین به جوانان و ترغیب آن ها به مهارت آموزی در این حرفه و انتخاب افراد برتر در سطح کشور است

اسفند مد مطرح کرد: لازم به ذکر است که مرکز آموزش فنی و حرفه ای آمل، مجهز ترین کارگاه پرینتر 3بعدی در سطح استان مازندران را در دهه فجر سال 1401 راه اندازی و از آن تاریخ تا کنون، چند دوره تخصصی برای متقاضیان و علاقه مندان به این حرفه برگزار نموده است.

وی افزود :همچنین باید گفت که این حرفه، از جمله حرفه هایی است که هنوز در کشور چندان که باید به آن پرداخته نشده و در حالی که امروزه کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله قطعه سازی، خودروسازی، لوازم خانگی، معماری و همچنین پزشکی و حوزه های مرتبط با آن دارد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آمل و محمودآباد خاطر نشان کرد : امسال در سوم مرداد این مسابقات با حضور حداقل 25 نفر افراد برتر سطح کشور در مرکز آمل برگزار می گردد که زمان ثبت نام آن از 16 خرداد لغایت 31 خرداد می باشد.

وی اضافه کرد :نحوه ثبت نام با مراجعه به سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران صورت می پذیرد. به برگزیدگان این مسابقات جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *