شورای ائتلاف آمل: آیت الله رییسی با نشستن و خستگی نسبتی نداشت

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل با صدور بیانیه ای شهادت رییس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
در راه خدمت، جان فدای این وطن شد
داغش دلیل ماتم هر مرد و زن شد
محبوب مردم بود و دلسوز نظامش
رنگ خدایی زد به رفتار و کلامش
در هر نفس گوشش به فرمان ولی بود
آری رئیسی یاورِ سیدعلی بود
مولای ما او را عزیز و مغتنم خواند
خدمت‌گزار واقعیِ این حرم خواند
دلتنگ قاسم بود و مشتاق وصالش
رحمت به ابراهیم و راه بی‌مثالش
ما از خداییم و شهادت در سر ماست
انا الیه راجعون، در باور ماست
ای یاور ایام سخت و سردِ ایران
خسته نباشی ای دلاورمرد ایران
در روز میلاد رضاجان پر کشیدی
لبخند زهرا را دم رفتن تو دیدی
تمام این سرزمینِ سرافراز، تمام خاک این وطن، شقایق‏زار است.
در هر کجا که هستی، هر گوشه این خاک که قدم برمی‏داری، با چشم‏های مترصد، نگاه کن که مبادا روی خون لاله‏ ها پا بگذاری!
این دیار سربلند، فصل‏های سرخ و خونینی را پشت سر گذاشته است. روزگاری این پهناور دلیر، انارستان بود. انارهای عاشق، با سینه‏ های خونین، در همه جا رسته بودند. خزان که نه، اما موسمی رسید که انارها همه بر خاک افتادند و خونشان در تمام ایران زمین جریان گرفت. و از آن همه خون بی‏ باک، مرز تا مرز، شقایق رویید و سرفرازی و سربلندی رواج گرفت.
شهدا، همیشه هستند
رئیس جمهور شهید ما ( حضرت آیت اله دکتر رئیسی – خادم الرضا ) و همراهان پاک سرشتشان کبوتر بودند که ناگاه، پرکشیدند و در آسمان، به ابرازی ابدی رسیدند؛ کبوترانی که در یک سحرگاه، ندای رستاخیز در گوششان طنین‏ افکن شد و با کوله‏ باری از اخلاص بر دوش، لبیک‏ گوی دعوت معبود شدند.
کبوتران دلاور، قهرمان‏های بی‏مانند این سرزمین، خاک سبز وطن را از دسترس فتنه ها و دشمنی‏ ها بیرون کشدند و اهریمن را در جای خود نشاندند.
اگرچه رد پای رفتنشان، رجائی وار تا ابد بر شانه‏ های زمانه باقی است؛ آنها همیشه هستند و جاده‏ای که فراروی ما گستردند، تکلیف تمام لحظه‏ هامان را روشن کرده است.
رفتن همیشه تلخ نیست. گاه، رفتن‏ها از همان آغاز، مؤیّد رسیدن است. پرپر شدن، همیشه اشک‏ آلود نیست؛ گاه، حماسه ‏ای زبانزد است.
اکنون باید پاسدار این میراث به جا مانده و این مرز رو به خدا باشیم.
مردم عزیز ایران ؛ این خادمان جمهور ، چون شهابی که لحظه ‏ای بر آسمان بگذرد، سبکبال و سبکبار رفتند، تا ما زیستنی سربلند را تجربه کنیم.
هنوز رد تلاش بی وقفه شان بر پیشانی ابرها پیداست. هنوز از نام سرخشان، آسمان آسمان پرنده می‏ریزد و زمین را به پرواز می‏خواند.
نگاه دریایی‏ شان، نهیبمان می‏زند که نشستن، قانون تبار ما نیست به یادمان می‏آورد که به رسم آفتاب، در رگ درختان حماسه، جاری باشیم.
مسافران خورشید کوچه ‏ها و کوه های خاکی را پشت سر گذاشتند و جاده‏های افلاک را نشانمان دادند. وجودشان با نشستن و خستگی ، نسبتی نداشت؛ چرا که از نسل رجائی ها بودند. مسافران خورشید و روشنی، این‏چنین به بیداری‏مان خواندند. چون بارانی بهاری در فصل بهار ، دستمان را گرفتند و با پنجره‏ های آگاهی، آشتی‏مان دادند. به ایستادنمان توصیه کردند و با کاروان شقایق‏ها در دل کوه ها راه ابدیت را پیمودند . اکنون ما مانده ‏ایم و دشواری وظیفه. ما مانده‏ایم و راهی که مرد می‏طلبد. به آیین زمستان تن نمی‏دهیم که شکوفه‏ های خونینمان را در پرواز آسمانی از یاد ببریم . گوش به پیغام‏های آخرشان می‏سپاریم و دل و جان به مسیر روشنشان. این کوچه‏ های خدمت و صلابت و اقتدار و تلاش و غیرت ، با یادشان نفس می‏کشند.
لبخندهایمان تا ابد، وامدار چشم‏های آزاده ‏شان خواهد ماند.
خواهیم ایستاد در کوران تحریم و تهدید و تحمیل. سربلند خواهیم ماند و سرافرازی‏شان را به ثانیه ‏های پرفروغ ظهور، پیوند خواهیم زد. روباهان را خواهیم آموخت که بیشه شیران هیچ‏وقت خالی نمی‏ماند. ای شاهدان پرآوازه! توفان‏های سهمگین ظالمان ، گام‏هایمان را سست نخواهد کرد. ایستاده ‏ایم و مسیر شکوهمندتان را محکم‏تر از همیشه گام می‏زنیم.
شهادت ریاست محترم و خستگی ناپذیر جمهوری اسلامی آیت اله رئیسی ‘، وزیر پر تلاش خارجه ، امام جمعه ولایی تبریز ، استاندار ساعی آذربایجان شرقی ، سرتیم حفاظتی وسایر همراهان پروازی ، بر رهبر فرزانه انقلاب (امام خامنه ای) ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی جبهه های مقاومت اسلامی ‘خاصه امت شریف ، شهید پرور زمان شناس و بصیر شهرستان آمل تسلیت و تعزیت باد

غفراله لنا و لکم
جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل’

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *