طرحهای عمرانی شهری آمل با تسهیلات بانکی سرعت می گیرد

شهردار آمل، با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات با بانک شهر از توافق با این بانک در خصوص اعطای تسهیلات برای اجرای طرحهای شهری خبر داد.

هرازنیوز ، مهندس “علی داودی” در نشست با زاهدی رئیس و اکبرزاده مسئول بازرسی منطقه شمال بانک شهر و شعبان نژاد رئیس بانک شهر شعبه آمل که مجیدی کیا عضو شورای شهر و هاشمی تبار معاون اداری ومالی شهرداری هم حضور داشتند، گفت: از این نوع تعاملات بانکی با شهرداری ها در اعطای تسهیلات بانکی برای شتاب بخشیدن به طرح هاي عمراني در بسیاری از شهرداری‌ هاي مختلف کشور مرسوم بوده و این رویکرد جدید در تعاملات شهرداری با بانک شهر با تعاملات و نشست هاي برگزار شده به مرحله توافق انجامید.

وی ابرازامیدواری کرد: با دریافت تسهيلات بانكي برای انجام طرح هاي عمراني سطح شهر، برخی طرح های نیمه کاره حوزه شهری تکمیل که در نهایت موجبات رضایت خاطر شهروندان را به همراه خواهد داشت.

در این نشست” حسن مجیدی کیا” ، عضو شورای اسلامي شهر آمل، با قدردانی از تلاش ها و اقدامات بانک شهر در حمایت از مدیریت شهری ابراز امیدواری کرد، تا این بانک بتواند زمینه مشارکت غیر مستقیم شهروندان را در اجرای طرحهای شهری و تحقق اهداف را مهیا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *