سخنگوي وزارت امور خارجه سوريه با اشاره به كشتار شهر “حوله” با تاكيد بر عدم مداخله دولت در اين رويداد عنوان داشت: كشتار شهر حوله يك اقدام كاملا برنامه ريزي شده از سوي مخالفان بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از شبكه تلويزيوني الجزيره، جهاد مقدسي، سخنگوي وزارت امور خارجه سوريه  طي نشستي مطبوعاتي درخصوص كشتار هولناك شهر حوله در استان حمص ضمن وحشيانه توصيف كردن اين حمله عنوان داشت: چيزي كه در شهر حوله اتفاق افتاد يك امر كاملا برنامه‌ريزي شده و از پيش سازماندهي شده بود، چنانچه اگر دقت كنيم مي‌بينيم كه مخالفان و تروريست‌ها در اين حملات وحشيانه بيشتر زنان، كودكان و افراد مسن را هدف قرار دادند.

 

كشتار در سوريه

وي همچنين عنوان داشت: دولت سوريه مسئول حمايت از امنيت جاني شهروندان سوري است لذا نه ارتش و نه نيروهاي امنيتي به عنوان مسئول حفظ امنيت سوريه اين اقدام را مرتكب نشده‌اند.

وي همچنين درخصوص اقداماتي كه دولت سوريه قصد دارد در قبال اين مساله پيگيري كند، گفت: چيزي كه ما در خصوص اين جنايت انجام خواهيم داد تشكيل كميته نظامي براي انجام تحقيقات گسترده درخصوص كشتار حوله است.

 

كشتار در سوريه

وي هم‌چنين افزود: كوفي عنان، فرستاده ويژه سازمان ملل و اتحاديه عرب در سوريه فردا (دوشنبه) وارد دمشق مي‌شود و ما در اين فرصت پيشنهاد خود را براي تشكيل كميته مذكور جهت انجام تحقيقات گسترده در خصوص جزئيات اين كشتار با وي در ميان خواهيم گذاشت.

مقدسي در ادامه گفت: وليد المعلم، وزير امور خارجه سوريه با كوفي عنان تماس گرفته و وي فردا وارد سوريه خواهد شد تا از نزديك شاهد آنچه كه در سوريه مي‌گذرد، باشد.

سخنگوي وزير امور خارجه سوريه افزود: آنچه كه در شهر حوله رخ داده يك جنايت است كه شوراي امنيت بايد درباره آن نشست تشكيل دهد و مشخص كند كه چه كساني آن را انجام داده‌اند و يا چه كساني از آن حمايت كرده‌‌اند.

مقدسي با اشاره به خشونت‌هاي اخير در اطراف شهر حوله گفت: كميته نظامي براي بررسي اين جنايت تشكيل شده و ظرف سه روز آينده نتايج مشخص خواهد شد.

 

كشتار در سوريه

وي افزود: وزارت دفاع گزارشي به مقامات سوري داده است كه در آن مشخص شده كه تعدادي افراد مسلح كه همراه خود سلاح‌هاي نيمه سنگين از جمله موشك‌هاي ضد زره و خمپاره حمل مي‌كردند، به سوي شهر حوله در حركت بودند كه ضمن حركت خود با نيروهاي ارتش نيز درگير شدند.

مقدسي ادامه داد: به هيچ وجه تانك‌هاي ارتش سوريه وارد شهر نشدند و يا اين شهر را گلوله‌باران نكردند بلكه تانك‌هاي ما تنها در حالت آماده باش و دفاع از خود هستند.

سخنگوي وزارت امور خارجه سوريه درخصوص محكوميت‌ها و تحرك‌هاي بين‌المللي درخصوص اين قضيه گفت: ما از كشورهاي ابرقدرت جهان انتظار داريم كه به وظايف خود عمل كنند و به ما كمك كنند. ما قبول داريم كه سوريه دچار بحران است و به همين دليل انتظار داريم كه كشورهاي ابرقدرت به ما در خروج از اين بحران كمك كنند.

 

كشتار در سوريه

مقدسي ادامه داد: تنها كسي كه از وضعيت ناآرام سوريه نفع مي‌برد تروريست‌ها هستند چرا كه تنها گروه‌هاي تروريستي هستند كه در شرايط ناآرام مي‌توانند به اهداف خود برسند.

عضو ارشد سياست خارجي سوريه ادامه داد: دولت سوريه به طور كامل به طرح كوفي عنان پايبند است اما انتظار دارد كه مخالفان مسلح و كساني كه آنها را كمك مي‌كنند نيز به وعده‌هاي خود پايبند باشند تا وضعيت در سوريه آرام شود.

وي با اشاره به وحشيانه بودن كشتار شهر حوله گفت: شيوه‌اي كه در اين كشتار به كار رفته و در آن كودكان، زنان و افراد مسن به شكل فجيعي كشته شده‌اند، يقينا هيچ گاه شيوه ارتش سوريه كه حمايت از ملت سوريه را وظيفه خود مي‌داند، نيست.

وي با اشاره به گفته‌هاي مقامات سازمان ملل مبني بر تسلط مخالفان بر برخي شهرهاي سوريه گفت: مخالفان مسلح هيچ شهري را در سوريه در دست ندارند بلكه تنها برخي مناطق شهرها در تسلط مخالفان قرار دارد.

مقدسي ادامه داد: ما به شكل روزانه نقض آتش بس و اقداماتي را كه از سوي گروه‌هاي مسلح دولت انجام مي‌شود را با كوفي عنان و همپيمانان بين‌المللي خود در ميان مي‌گذاريم.

جهاد مقدسي درخصوص ربوده شدن چند تن از اتباع لبنان در سوريه و بازگشتن آنها به كشورشان نيز گفت: وزير امور خارجه لبنان با مقامات تركيه‌اي در اين باره تماس‌هايي داشته و هم اكنون جاي آن‌ها امن است و اميدواريم هر چه زودتر اين افراد به آغوش خانواده‌هايشان بازگردند.

در شهر الحوله روز جمعه نزديك به 100 تن از جمله 35 كودك زير 10 سال به طرز فجيعي كشته شدند.

 

كشتار در سوريه

 

كشتار در سوريه

 

كشتار در سوريه

 

كشتار در سوريه

 

كشتار در سوريه

 

كشتار در سوريه

 

كشتار در سوريه
432 thoughts on “جنایات بی سابقه در سوریه +(عکس)”
  1. لعنت بر قوم ظالم ، لعنت خدا بر یزید و یزیدیان زمان،لعنت خدا بر فراماسونهای شیطان پرست یعنی دولتمردان و ثروتمندان پشت پرده آمریکا و اسرائیل و انگلیس و غیره که دارند نظام آفرینش رو بهم میزنند و شیطان را خدای خود میدانند و راهش که قتل و کشتار انسانهای بی گناه است را در پیش گرفته اند .
    مسلمانان شما را به این خدا بیدار بشید اینها همه نقشه های چندین ساله فراماسونهای یهودی هست که وهابی های لامذهب بی رحم خون خوار را خر کرده اند و سواری میکنند و اهداف شومشان را بر بشریت به ویژه مسلمانان و در مرحله اول شیعه پیداسازی میکنند اهدافی نظیر تخریب بیت المقدس و نظم نوین جهانی که همان از بین بردن تمام ادیان و در مرحله اول حزب الله و سوریه و ایران است که با تمام وجود جلوی این فراماسونها و شیطان پرستان و پست صفتان پشت پرده ایستادگی میکنند
    پس امروز ما بیش از گذشته باید نسبت به اسلام و ایران و دیگر برادران دینیمان احساس مسئولیت کنیم چون ما وارد عصر صغرای ظهور شده ایم پس بیاید به فرمایشات رهبر عزیزمان گوش فرا دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم و دیگر برادرانمان که خوابند را بیدار کنیم تا همه با هوشیاری کامل زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)فراهم سازیم انشاءالله
    ما تا نخواهیم و خود را آماده نکنیم خداوند آخرین حجت خود را نخواهد فرستاد
    عزیزان همه ی این جنایات صددرصد کار وهابیت و دیگر دست پرورده های آمریکای صهیونیستی هستش که دارند زمینه را برای همان آخرزمان فراهم میکنند همان نظم نوین جهانی
    هرچند شیطان و یاران شیطانیش ضعیفند و دربرابر قدرت خداوند به حساب نمایند چه زود باشد که زمین از شر این لامذهبها پاک خواهد شد پس دعا کنیم و عمل کنیم و آماده باشیم برای ظهور مهدی فاطمه(عج)
    اللهم العن قوم الظالمین من الاولین و الاخرین
    اللهم عجل لولیک الفرج

  2. الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    همه ی وهابیونننننننننننننننننننننننننننننن
    رو با ننگ و فلاکت و بدبختی و بدترین مرگ مواجه کنه
    اگه من میخواستم حکم مرگ وهابیون رو بدم می گفتم با انبر دست و سیم چین ذره ذره گوشت بدنشونو زنده زنده برش بدن تا از دردددددددددددددددددددددددددد مثل سگ هار بمیرند و یا زنده توی آتیش بسوزوننددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
    کس کش های نامرددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    الهی خدا نابودتون کنهههههههههههههههههههه
    الهی سرطان بگیرید و با زجر بمیریدددددددددددددد
    وای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ای کاش دستم بهشون می رسید تا مادرشونو شوهر بدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  3. مسلمونهای عزیز بی شک بهانه از برکناری بشار اسد یک توطئه هست این وهابهای لامذهب برکناری بشار اسد را بهانه قرار داده اند برای اینکه اهداف غربیها یعنی فراماسونها همان یهودهای شیطان پرست رو عملی کنند اینها اگر بشار اسد هم نباشد بی شک چیز دیگر را بهانه خواهند کرد تا اینکه به همه ی اهدافشان برسند که با یاری خدا به هیچ عنوان نمیرسند چون خداوند قدرتش برتر است و اراده کند همگی آنها نابود خواهند شد ما مسلمین همیشه پیروز خواهیم بود ولی شرط دارد ما باید یک قدم برداریم تا خداوند طبق وعده اش ده قدم بردارد پس حرکت از ما پیروزی از خداوند . ما به این یقین داریم چون ما تجربه جنگ تحمیلی را داریم ما تجربه صحرای تبس را داریم ما تجربه جنگ 32 روزه حزب الله را داریم پس با توکل به خدا برای پیروزی قدم برداریم تا صاحبمان یوسف زهرا بیاید انشاءالله
    وهابی ها و غربیها نابودی سلام را میخواهند و برای تفرقه اندازی بین مسلمین با رسانه های خود دامن به اختلافات قومی میزنند از طرفی این جنایات وهابی ها را به اسد نسبت میدهند و خود را پشتبان مخالفان قلم داد میکنند پس چرا مردم بی گناه بحرین را سرکوب میکنند در حالی که آنها در کمال مظلومیتند
    پس ای مسلمین هوشیار باشیم و به حرف های رسانه های غربی گوش فرا ندهیم چون آنها فقط در جهت اختلاف اندازی قدم برمیدارند
    بیاید به سخنان و راهنمای های رهبر عزیزمان گوش فرا دهیم و با تمام وجود به فرمایشاتشان عمل کنیم
    به امید ظهور هرچه زودتر مهدی موعود(عج)
    لعنت خداوند بر شیطان و یارانش از اول تا به آخر
    اللهم عجل لولیک الفرج

  4. بشار اسد یک جنایت کاره. هرکسی برای قدرت واقتدار دست به این جنایت ها میزنه درود بر مردم ازاد سوریه .صبح ازادی نزدیک است

  5. اللهم عجل لوليك الفرج به حق سه ساله ي كربلا

  6. ماها میگیم بشار اسد جنایت کاره .ولی خبر نداریم پشت پرده چه خبره وبشار اسد رو کی حمایت میکنه.به قول دوستمون سیاست پدر مادر نمیشناسه.وقتی منافع در گرو باشه جان ادم ها ارزشی نداره.مسلمانیت ازبین میره .اتفاق های روز در سوریه فتنه های کاملا اشناست اختلافات مذهبی وووو….اونهای که تو سوریه مبارزه میکنن آدم های با غیرت وآزاده هستن وانهای که به دست بشار اسد وبا آتش پشت پرده ها کشته می شوندو شهدای واقعی هستند ودر اخر به امید پیروزی آزاده های سوریه و رو سیاهی دنیای که پشت کرده اللخصوص پشت پرده ها.

  7. خدا لعنت کنه وهابیت سلفی را که همه را مشرک می دانند و می کشند! این جنایت ها کار هر کس هست خدا ریشه اش را بکنه! اما خیلی جای سواله که در مورد نبش قبر حجر و ربودن پیکرش و آتش زدن مقبره جعفر طیار چرا شبکه های ماهواره انقدر سکوت کردند و خبرشرا اعلام نکردند؟!حتی خود القاعده هم مسوولیتش را به عهده گرفته و تهدید کرده که همه شیعیان مشرکند و باید کشته شوند! جالبتر اینکه جنازه حجر سالم بوده !! آیه از این روشن تر!!!
    چه عنادی دارند این دشمنان خدا کسی که جنازه را بیرون بیاورد هیچ بعید نیست کودکان را هم بکشد!

  8. در مورد مقبره.نظر بنده اینه که کارمخالفان نیست چون اونها فعلا نابود کردن رژیم اسد براشون واجب تره فعلا هم به دمشق دست رسی ندارن .خلاصه این کار هرکه هست هدف ایجاد تفرقه بین شیعه سنی بوده که بعد ها کشور دچار آشوب بشه.ما ها بخاطر تعصبات بیش از حد نسبت به مذهب ویا دین باعث شده برخی از واقعیت نبینیم و از تعصبات ما به نفع منافع خودشون استفاده کنن. حالا جنازه جعفر طیار چی شده کار ندارم جالب اینه که در روز هزاران زن وبچه وجوان بی گناه کشته میشه کسی صداش در نمیاد ولی بخاطر کسی که چند هزار سال پیش فوت کرده ناراحتیم غافل از این که همین شخص اگر زنده بود این کشتارها رو قبول داشت؟؟؟؟؟پس در واقعه ما مرده پرستیم افکارها امامان وبزرکان را بی خیال شدیم

  9. عقده و كينه وهابيون و نوادگان ابوسفياني بر عليه شيعيان علي بر كسي پنهان نيست حتي اگر بشار اسد نيز ميرفت وضع بدتر از اين بود زيرا يادمان نرفته قتل عام حاجيان مكه مكرمه در ماه حرام دهه شصت شمسي و يا از بين بردن تمام اثار وخانه هاي بني هاشم و هزاران جنايتهاي ديگر لعنت خدا بر انان ووهابيون ال سعود باد كه پيروان شيطان و نوكران كفار غرب مي باشند.

  10. دوست داشتن اهل بیت خودش یک بحس جداگانست.به نظر من اصل خدا پرستیه نه علی و حسین پرستی واقعا فکر میکنید خود اهل بیت این کار ما رو قبول ذارن؟که خدای واحد را ول کردیم چسپیدیم بنده خدا تازه جالب اینجاست که میگیم علی مولای ماست ولی پس چرا راه ما با راه علی یکی نیست؟؟ به نظر شما غیر از اینه؟ماها اگه علی و فرزندان پاکش رو قبول داریم پس چرا ظلم میکنیم پس چرا حق خوری؟پس چرا دزدی؟؟؟در کل میگم چرا وقتی همسایه مه داره از فقر ناله میکنه نه تنها کاری نمیکنیم اگه یک روز ببینیم لباس نو داره کلی تهمت میزنیم .مگر علی این بود؟؟؟علی که مو رو از ماست بیرون میکشید علی که نذاشت کسی گشنه باشه وعلی اون بود که گفت: مقام حکومت کردن از آب دماغ کوسفن بی ارزش تره.حالا ما که دم از شیعه بودن میزنیم کدام از اینها هستیم که کسی اسم علی میاره ناراحت میشیم مگه اهل بیت وامام حسین شهید شدن بخار این بود که ما عاشق چشم وابرو اونها بشیم یا اهدافشون.ماها فقط یک دین ارسی بهمون انتقال داده شده حالا اگه پدر من مسیحی بود من هم مسیحی بودم. من اینها رو از این جهت میگم که انسان تو وجودش باید احساس انسانیت داشته باشه حسین گونه باشه نه فقط اسم حسین رو پیشونیش باشه.همه چیز برمیگرده به درون ادم نه دینش.دیشب میدیم که نظامیان بشار اسد چطور داشتت به یک جوان دانشجو حمله میکردن حتی وتی شکنجه میدن دست پای طرف میبندن که مبادا در هین شکنجه جلو صورتش بگیره در اخر با یک سنگ بزرگ تو سرش و کشتن مشخص بود از این کار لذت میبردن.حالا خودمون جای پدر یا مادر اون جوان بزاریم چه احساسی داریم مگر زژیم کثیف بشار اسد مسلمان نیستن؟وازهمه مهم ترمگه مگه ما مسلمان وپیرو علی نیستیم؟چرا باید حمایت بشه ازبشار اسد؟اخه دیگه منافع تا چه حد؟قدرت طلبی تا چه اندازه؟مگر بچه های بیگناه کشته میشن چه فرقی با علی اصغر دارن؟روزانه چند بچه که هنوز شیر خوارن کشته میشن؟چراتصور نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟واقعا دیگه زمین جای زندگی نیست

  11. فقط من یک سخن با وهابیت دارم آن هم این است که وهابیت شیطانی منتظر کشتار خودشان باشند انشا… با فرمان حضرت امام زمان{ع}و دستان من بچه شیعه\ای وهابیت شیطانی منتظرم باشید که حتما برای کشتنه شما خواهم آمد. یا زهرا

  12. واقعاکه!بخدا اینا از حیوون هم بدترند.آخه یه بچه چه گناهی داره؟خدا لعنتشون کنه.امام زمان جونم کجایی آقا؟اللهم عجل لولیک الفرج.

  13. حكومتي كه درگير مشكلات داخلي و بين المللي هست و دشمنانش مي خواهند از كوچكترين موضوعي براي مداخله و كمك به مخالفان استفاده كنند خودش به دست خودش نمي ايد چنين بهانه هايي را كه تمام اذهان عمومي و بين المللي را تحريك مي كنه انجام بده آقايون و خانومها لطفا با بصيرت بشنويد ، ببينيد ، صحبت كنيد و قضاوت كنيد

  14. خدایا هرجا کودکی هست خودت مواظبش باش

  15. خدایا حالا که این بندگان بی رحمت به همنوعان کودک که هیچ گناهی ندارند چنین وحشیانه حمله می کنند و از هر چه حیوان وحشی است پیشی گرفته اند وروی حیوانات بی دین و مذهب را کاملا سفید نموده اند..خودت به فریاد این بی گناهان و کودکان برس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *