دورهمی استارتاپی مازندران با محوریت شهرستان‌های آمل، محمودآباد و نور برگزار شد
به گزارش هرازنیوز این دورهمی به همت مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل، شرکت توسعه بیچ بیج طبرستان، شرکت بازی‌سازان جوان و شرکت رها نتورک و با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناوران، صاحبان ایده دانشجویان و دانش آموزان، اساتید دانشگاه، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مرکز آموزش علمی کاربردی فذا برگزار شد.
ابراهیم پور مدیر مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل هدف از برگزاری دورهمی را شبکه سازی و انتقال تجربه بین بازیگران زیست بوم، ایجاد بازارهای اختصاصی ((niche market، سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و ایده‌ها، ورود به بازارهای بین‌المللی برشمرد.
ایشان ضمن دعوت از همه علاقمندان به این حوزه برگزاری این دورهمی‌ها را لازم دانست که بتوان به کمک بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری استان مازندران رشد قابل توجهی در افزایش سهم GDP استان ایجاد کرد.
ابراهیم‌ پور اعلام کرد با کمک دورهمی‌های برگزار شده در مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل تاکنون سه قرارداد فناوری به ارزش ۱۵ میلیارد ریال منعقد شد که نشان دهنده ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها می‌باشد.
لازم به ذکر است دورهمی استارتاپی مازندران قرار است به صورت ماهانه در ناحیه‌های مختلف استان مازندران اجرا گردد و علاقمندان جهت حضور در این رویداد می‌توانند به سایت مرکز رشد آمل به نشانی Www.amol.mstp.ir و یا با شماره 01144442094 و شماره همراه 09356523096 (آبانگاه) تماس حاصل نمایند.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *