امام جمعه: آمل شهر ابر مردان است و بی حیایی در این شهر هیچ جایگاهی ندارد

به گزارش هراز نیوز :  حجت الاسلام یعقوبیان امام جمعه شهر آمل در خطبه های نماز جمعه ( 21 اردیبهشت 1403 ) که با حضور مؤمنین نماز گزار در مصلی جمعه برگزار شد با تبریک ایام خجسته دهه کرامت گفت : یکی از ارکان دین تقوی است و انشا الله تعالی همه ما رعایت تقوی الهی را سر لوحه کارمان قرار بدهیم و 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ است و خدمت همه زحمت کشان در هلال احمر و بخصوص برادر عزیزمان آقای نیکزاد این روز را تبریک می گویم .

حجت الاسلام یعقوبیان در ادامه خطبه دوم نماز جمعه بیان داشت : 66 بلیه و حادثه در دنیا شناسایی و ثبت شده است که 44 مورد آن در ایران اتفاق می افتد و مازندران جزء 3 استان در معرض اتفاقات و حادثه قرار دارد و جمعیت هلال احمر آمل در بخش توانبخشی و  … رتبه اول را در مازندران کسب کرده است و مردم عزیز و فرمانداری و سایر دستگاه ها به هلال احمر توجه داشته باشند و دستگاه عکسبرداری حنجره هم در هلال احمر آمل با هزینه 250 میلیون تومانی آماده خدمت رسانی به مردم می باشد و دیگر نیازی نیست مردم برای عکسبرداری حنجره به شهرهای همجوار استان بروند و این هم از زحمات دوستان ما در هلال احمر آمل است که جای تشکر دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر آمل در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود : طرح حفظ قرآن در یکسال توسط بزرگوارانی از شهر قم و مشهد در آمل در دست اجرا هست و اداره اوقاف و دیگران پای کار بیایند و کمک بکنند تا انشا الله در سال آینده در صف اول نماز جمعه حافظان قرآنی باشند که در این طرح شرکت کرده باشند و امیدوار هستیم که اتفاقات قرآنی خوبی در شهرستان آمل بیفتد.

امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت :  جمال یعنی چی ؟ یعنی همه خیر در کربلا پیدا شده است و بر هر چیزی که می خواهی برسی باید از حسین ( ع ) برسی و کربلا یعنی عشق به خدا و عشق به نعمتهای بی منتهای او. همه خیر و نفع و برکت و معرفت در سایه هدایت های حضرت فاطمه زهرا ( س ) پیدا می شود و تمام خیر و نفع باید به دست او برسد و همه اینها ینی زن و دختر ، و مرد باید به زن احترام بکند و بزرگواری در خدمت به زن و دختر است و اگر می خواهیم به سعادت برسیم باید در جهت صیانت و حفاظت از زن گام برداریم و بس .

حجت الاسلام یعقوبیان در پایان خطبه دوم تصریح کرد : از نیروی انتظامی تشکر می کنم تلاش کردند و در ایام شهادت حضرت امام صادق ( ع ) یک مرکزی در شهر آمل مختلط اجرای برنامه داشته است و باید ادب بشوند و این شهر جای این کارها نیست و نخواهد بود.

به ماشین فرمانده شجاع شهر ما  تیر زدند و زود بساط آنها جمع شد و فرمانده انتظامی مازندران هم پای کار بود و این بساط جمع شد و اینجا مرکز ابر مردان عالم است و سپاه و بسیج و امر به معروف و نهی از منکر در جهت حراست از حیا و عفت پای کار بیایند و مطمئنا” این ظواهر نا زیبا و نا میمون جمع می شود .

همچنین ، بمناسبت دهه کرامت چایخانه رضوی ، کانون خدمت رضوی حقوقی وکلا و جمعیت هلال احمر آمل  در حیاط مصلی جمعه به عموم مردم و نمازگزاران خدمات ( حقوقی ، ویزیت رایگان و پذیرایی ) ارایه کردند.

گزارش و عکس : حسن جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *