رونمایی از آمبولانس های جدید اهدایی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل و تقدیر از خانواده خیر سلامت آملی
مراسم تجلیل از زحمات دکتر کاشانی رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آمل

✅ از آمبولانس های جدید اهدایی خانواده خیر سلامت آملی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران رونمایی شد.

🔰 تجلیل از دکتر شهرام کاشانی که بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل شد یکی دیگر از برنامه های امروز مراسمی بود که در سالن اجتماعات بیمارستان ۱۷ شهریور آمل با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاون درمان و مدیران بازرسی ، حراست و روابط عمومی دانشگاه، امام جمعه، فرماندار و جمعی از خیرین حوزه سلامت شهرستان آمل و مدیران، پزشکان و کارکنان این بیمارستان برگزار شد.

⭕️ دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از اقدام نیک خانواده مرحوم حاج حسن رنجبر لیتکوهی و همه خیّرین نیک اندیش عرصۀ سلامت، تصريح کرد: ان‌شاء‌الله با همّت و كمک خیّرین و تلاش دست‌اندركاران بهداشت و درمان، شاهد رشد و ارتقای حوزه سلامت كشور خواهيم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه دکتر کاشانی زحمات بسیاری را برای ارتقاء سطح درمانی بیمارستان ۱۷ شهریورآمل متحمل شدند و آثار خدمات ایشان تا همیشه ماندگار خواهد بود، از زحمات، حسن همکاری و تعاملات سازنده ایشان در سال‌های خدمت قدردانی کرد. در ادامه این مراسم از خانواده خیر سلامت، مرحوم حاج حسن رنجبر لیتکوهی تقدیر به عمل آمد.

در پایان نیز از تعداد ۳ دستگاه آمبولانس جدید اهدایی خانواده خیر سلامت به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *