یا رب الحسین ع
قدوم نورسیده آفتاب را ملائک بی‏‌شمار، به تبریک آمده‏‌اند و بر بام خانه دختر خورشید، بال می‏‌افشانند. از بهشتِ دامان بتول، بهاری سرزده است و خانه علی و زهرا، امروز، خانه تمام شادی‌‏‌ها و دست‏‌افشانی‏‌‌هاست.
خدا، لبخند می‏‌زند این روز شگفت را و مرد تنهای نخلستان‌‏ها، به نسل سبز این کودک می‌‏اندیشد. به نور ممتدی که سینه به سینه، تا قیامت خواهد رفت؛ «وَلَو کَرِهَ الْکافِرُون».
عاشورا متولد شد اتفاق کمی نیست… بگذار تمام کائنات بدانند آغاز تو را! دو دریای آبی، به هم آمیختند و در پیوند خدایی و زبان‌زدشان، اقیانوسی پدید آمد که تاریخ را دیگرگونه خواهد کرد.
بگذار از امروز، همه شمشیرها، خود را مهیا کنند! بگذار لب‏‌ها برای تشنگی، آب‌دیده شوند! بگذار کفر، ازهم‏‌اکنون، دست به کارِ تیز کردن تیغ کینه باشد و ایمان، کوه صبرش را به شانه‏‌های تو تکیه دهد!
تاریخ، در راه است تا با خون معصوم تو، خود را رقم زند. حادثه‌‏ها در راهند. آب‌‏های متلاطم و دست‏‌های جفاپیشه‏‌ای که سدِّ سیراب شدن‏‌اند، توفان خونخواهی حق و رسوایی باطل، خطبه‏‌های بلیغِ روسیاهی کفر، قرآن فصیح بر منبر نیزه‏‌ها و خدایی که دلشدگانِ زخم‏‌خورده را خود به پرسش و مرهم می‏‌آید؛ همه در راهند.
تو، مولود عشق، امروز، در آغوشِ مادر، مهیّای فردای خونخواهی و «هل من ناصر» باش! لبخند بزن، تا خون در رگ‌‏های طبیعت جاری شود! لبخند بزن، تا خدا به یمن آمدن تو، اهالی روزگار را امان دهد! لبخند بزن، تا همه بدانند «عاشورا» متولد شده است.
آسمان خم می‏شود تا به زمین تکیه کند. فرشتگان، دسته دسته از آسمان فرود می آیند؛ انگار کسی می‏ آید!
تمام کائنات، ایستاده‏اند تا ورودش را به نظاره بنشینند.
نسیم، مژده آمدنش را در کوچه کوچه ‏های مدینه جار می‏زند؛ انگار کسی می‏ آید؛ کسی که تمام گل‏ های زیبا، رایحه‏شان را از عطر خوش او وام گرفته ‏اند؛ کسی که تمام آب‏های دنیا، با افتخار، دست تعارف به سویش گرفته‏ اند؛ کسی که کشتی نجات و چراغ هدایت خواهد شد.
حسین و عباس علیه‏ السلام آمدند تا…
حسین و عباس می‏ آیند؛ با کوله‏باری از عشق و ایمان. می‏آیند، تا کمر طاغوت‏های جهان بشکند و شوکت ستم، فرو بریزد.
حسین و عباس می‏ آیند؛ تا همه پنجره ‏های دنیا، رو به حق و حقیقت باز شوند؛ تا بندهای اسارت و بندگی را از پای بشر باز کنند؛ تا ریشه باورهای سبز و آسمانی، نخشکد؛ تا فریاد آزادی و آزادگی، در سینه‏ ها یخ نزند و اسلام، جاودانه شود
ای سجاده نشین عرش،
می‌آیی و ملایک به حضورت می می‌بالند.
همراه نسیم، تا خلوت گل‌های سجاده ، می‌آیی تا در شب‌های نور، برترین زینت پرستش کنندگان جهان باشی….
مبارک باد روز پاسدار
روز آنان که با پروانه حضورشان به دور شمع وطن چرخیدند
غیرت حسینی را از کربلا تا قله‌های دماوند به دوش می‌کشند
پاسدار، اصیل‌ترین درخت انقلاب است
که ریشه در فلسفه قیام امام حسین (ع) دارد
روز پاسدار یادآور پرچم فتحی است که با پیراهن خونین امام حسین (ع) در کربلا برافراشته شد و امروز به پاسداران رسید تا همیشه اولین داوطلب برای فرشته شدن و پریدن باشند. پاسدار، یعنی آنکه در ناگهانی از حادثه، همواره لبیک‌گوی فرمان «حی علی خیرالعمل» است؛ زیرا در مسیر عشق، تنها عمل است که ایمان را گواهی می‌دهد.
مبارک باد بر جانبازان سر افراز که با اقتدا به علمدار کربلا ، در دفاع مقدس شجاعانه بر خصم زبون تاختند و در این مسیر اعضای بدنشان را داده تا وفاداری شان را به مولایشان(امامین انقلاب) اثبات و بر استواری انقلاب اسلامی پای فشردند
میلاد مسعود امام حسین ع و تقارن آن با روز پاسدار وعلمدار کربلا روز جانباز و زادروز سید الساجدین امام زین العابدین ع بر همه مسلمانان و آزادگان عالم،رهبر عظیم الشان انقلاب امام خامنه ای حفظه الله ،ملت بزرگ ایران اسلامی ،مردم شریف و اهل بیتی شهرستان امل به ویژه سبز پوشان سپاه توحید این طلایه داران عرصه رادمردی و ولایتمداری و جانبازان پر افتخار و همیشه بیدار فرخنده باد
در پایان شایسته است از حضور با بصیرت و با شکوه مردم ولایتمدار شهرستان امل در یوم اله ۲۲ بهمن ماه که امید دشمنان عنود نظام مقدس جمهوری اسلامی را به یاس تبدیل و به ندای هل من ناصر امامشان لبیک گفته اند خاضعانه سپاسگزاری نموده و رجای واثق داریم که انشااله با حضور پر شور و با شکوه در پای صندوقهای رای با آرمان‌های مقدس شهدای والا مقام تجدید میثاق و دست رد بر سینه پر کینه دشمنان قسم خورده مکتب توحید خواهند زد .

غفراله لنا و لکم
جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *