۱۳ آبان سیلی محکمی بر قدرت پوشالی استکبار جهانی بود

به نام خداوند درهم کوبنده مستکبران

 

بی تردید، حماسه ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های دانش آموزان عزیز در 13 آبان 57، پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید و سبب زوال رژیم وابسته به امریکا گردید. هرچند قیام سیزده آبان، به شهادت عده ی زیادی از دانش آموزان انجامید، ولی آغازی شد برای قیامی گسترده تر و حرکتی فراگیرتر که پس از اندک زمانی، طومار سیاه دودمان پهلوی را در آتش خشم ملت فرو برد و آن را به زباله دان تاریخ سپرد.از سوی دیگر، همه ی این حوادث، به ننگ و رسوایی آمریکا و دست نشاندگانش انجامید و نفرت و انزجار ملت را از آمریکای استعمارگر افزون تر کرد.

سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد وبیدار علیه رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه ی آن است که این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. دانش آموزان مسلمان و متعهد همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه، مؤثر بوده اند و ویژگی ضداستبدادی و استکباری آن ها جزو هویت جدا نشدنی شان به شمار می رود.

سیزده آبان یادآور حماسه ملت ستمدیده ایران است، روزی که غنچه های انقلاب اسلامی شکفته شد. طراوت و زیبائی یافت. روزی که استعمارگران را مأیوس ساخت و درسی به آنان آموخت که توان فراگرفتن آن را در هیچ مکتبی نداشتند. سیزده آبان روزی بود که مستکبران لرزه بر اندام خود احساس می کنند؛ آری در آن روز جرقه ای زده شد که طولی نکشید که به شعله های سوزان مبدل گشت و می رود که ظلمت کفر را از سراسر عالم بزداید.

سیزدهم آبانماه ۵۸ روز تسخیر لانه.جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام که حضرتش از این اقدام به انقلاب دوم تعبیر فرمودند.سیلی محکمی بر قدرت پوشالی استکبار جهانی بوده و ابهت کاذبش را به خاک مذلت کشانده و جنایت‌های نهان و آشکارش را برای جهانیان هویدا ساخته است .این یوم اله روز ملی مبارزه با. استکبار نام گرفته است.

امت بصیر ایران اسلامی خاصه مردان و زنان شریف .زمان شناس و همیشه در صحنه شهرستان امل با حضور در راهپیمایی و با مشتهای گره کرده و شعارهای کوبنده از مستکبران عالم در راس آن آمریکای جنایت پیشه و اسرائیل غاصب کودک کش و اذنابشان برائت خواهند جست

درود و صلوات بر ارواح مطهر همه شهدا به ویژه شهدای عزیز سیزدهم آبانماه پنجاه وهفت .ضمن گرامیداشت این حماسه عظیم ،سالروز قیام قهرمانانه دانش آموزان علیه حکومت ظلم و جور و همچنین یوم اله سیزدهم آبانماه ۵۸ (روز ملی مبارزه با استکبار)بر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (حفظه اله) همه آزادمردان و استکبار ستیزان عالم به ویژه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خاصه مردم بصیر و شریف شهرستان امل خجسته باد

والسلام علی عباد اله الصالحین

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *