مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور از اضافه شدن خودروهای جدید مگان و ال 90 به جمع خطوط تاکسیهای درون شهری کشور تا پایان امسال خبر داد.

بابک هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این رابطه مذاکره های اولیه اتحادیه تاکسیرانی کشور و شرکت های خودروساز صورت گرفته و بنا به ضرورت و نیاز متقاضیان نسبت به بکارگیری خودروهای مگان و ال 90 در خطوط تاکسی های درون شهری کشور اقدام خواهد شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون خودروهای پژو روا، پژو 405 و سمند وارد ناوگان تاکسرانی کشور شده و اضافه شدن خودروهای جدید در حال مذاکره با خودروسازان است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور با بیان اینکه سیاست جدی این اتحادیه حذف بیش از 37 هزار دستگاه خودروی پیکان از ناوگان تاکسیرانی درون شهری کشور است، اضافه کرد: امید است امسال با همکاری ستاد حمل و نقل سوخت کشور، خودروی پیکان از ناوگان تاکسیرانی کشور حذف و خودروهای دیگر جایگزین شود.

هاشمی، اجرای طرح مدیریت هوشمند در میان تاکسی های شهری را از ضرورت ها و دغدغه های اتحادیه تاکسیرانی کشور بیان کرد و ادامه داد: این طرح مجموعه کاملی از سامانه مدیریت هوشمند که زیرساختهای اولیه آن انجام شده و فقط اعتبار اجرای آن باید از سوی دولت تامین شود است.

وی درخصوص جزئیات اجرای طرح مدیریت هوشمند در میان تاکسی های شهری گفت: این طرح شامل پرداخت الکترونیک کرایه، نصب جی پی اس و تاکسی متر روی همه تاکسی های درون شهری کشور است که اجرای آن قطعی خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی رانندگان قدیمی تاکسی های شهری اضافه شدن تاکسی های جدید را بیش از نیاز شهر می دانند، افزود: تاکسی های افزایشی با نظر و خواست شورا و هیئت مدیره سازمان های تاکسیرانی شهری کشور درخواست و برابر اولویت ها واگذار می شود.

هاشمی یادآورشد: ایجاد خطوط جدید درون شهری و فرعی و افزایش تقاضاها برای استفاده از تاکسی در خطوط درون شهری کشور نیاز به تاکسی های افزایشی در شهر را موجب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *