گزارش برپایی محفل انس با قرآن سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران.

در شب شهادت امام رضا علیه السلام محفل انس با قرآن در تاریخ جمعه ۲۴ شهریور در شهرستان آمل خیابان امام رضا علیه السلام رضوان ۴۹ منطقه ملت آباد کوچه رنجبر مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام با حضور عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم برگزار شد.

 

دکتر رضا فاطمی مدیرعامل  سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در گفتگو با هرازنیوز مطرح کرد : در این برنامه جناب آقای استاد حمید رضا فتاحی از قاریان برتر استان مازندران و کشور به تلاوت زیبایی پرداخته اند که مورد تحسین عموم قرار گرفت.

همچنین جناب آقایان استاد رسولی از شهر کاشان و استاد صمد محمدی از شهرستان آمل به مداحی پرداخته اند.

در ادامه جناب آقای دکتر قاسم روح الله زاده از مسئولین خبر صدا و سیمای کشور به سخنرانی پیرامون نگرش های علمی در قرآن پرداخته اند و به تفسیر آیات قرآن در این زمینه اشاره فرمودند.

در ادامه به ۲۵ نفر از فرزندان روشندلان قرآنی و ۲۲ نفر از دانش آموزان بی سرپرست مدرسه ای در آمل با اهدای لوازم التحریر و کیف تجلیل شد.

دکتر فاطمی در پایان از همه خیرین محترم سراسر کشور که در این راه مساعدت فرمودند ابراز تشکر و قدردانی کرد و اهمیت برپایی این گونه محافل انس با قرآن را جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین دین مقدس اسلام ضروری دانسته و فلسفه وجودی این گونه محافل را مشت محکمی بر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام توصیف کرده‌اند.

 

 

One thought on “گزارش برپایی محفل انس با قرآن سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران”
  1. با سلام در مجالس قرآن خود عالم خود را حضرت علامه حسن زاده آملی را یاد کنید با پیگیری آثارش مخصوصا معرفت نفس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *