آشنايی با رهبران الهی، بهترين توشه سالکان راه حقيقت است
فرمانده انتظامی استان مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، در متن پیام تسلیت سردار ” حسن مفخمی شهرستانی” آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای پایانی ماه صفر و فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و فرزند گرانقدرش امام رضا (ع)، زمین و زمان داغدار و سیاه پوش است.

تکامل، سعادت و رستگاری بشر امروزی که از نابسامانی‌ها و مشکلات عدیده رنج می‌برد جز آشنایی با پیام وحی و دوستی با اهل بیت علیهم السلام، یعنی قرآن و عترت که بشارت‌دهنده کلام حق بوده‌اند، تحقق پیدا نمی‌کند.

خداي كريم در قرآن مجيد علاوه بر بيان اوصاف پيامبر صلي الله عليه و آله ، احترام به آن حضرت را يكي از واجبات مسلمانان بر شمرده و در آياتي چند، همگان را به اين وظيفة شرعي فرا خوانده است.

رسول گرامی و اهل بيت وی، مظهر تامّ اسمای الهی و آيينه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. آنان، پيشوايان بشر به سوی فضايل و ارزش های متعالی انسانی و الهی اند و آشنايی با ابعاد گوناگون شخصيت و زندگی اين رهبران الهی، بهترين توشه سالکان راه حقيقت و پاکبازان طريق سعادت و کمال است.

اینجانب فرا رسیدن آخرین روزهای ماه صفر، یادمان رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) آغاز مظلومیت اهل بیت علیهم السلام و شهادت سبط نبی اکرم سردار بی یار و غریب مدینه حضرت امام حسن مجتبی(ع) و عالم آل محمد سلطان علی ابن موسی الرضا (ع) افتخار ایرانیان و حج الفقرا را به محضر مقدس امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می کنم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

فرمانده انتظامي استان مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *