به گزارش هراز نیوز : عضو کارگروه پسماند کشور در نشست مشترک اصحاب رسانه و اعضای انجمن حامیان علم و فناوری  استان مازندران در خصوص پیگیری موضوع پسماند آمل گفت : در طول سالهای اخیر در بین. نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر رضا حاجی پور و در بین اعضای شورای شهر خسرو ابراهیم زاده و محمد توکلی بیشترین پیگیری را برای حل مشکل پسماند آمل داشته اند که پیگیری هایش  ثمر بخش و اثر گذار بود .

مهندس محمد توکلی عضو شورای شهر آمل در نشست مشترک انجمن فناوری مازندران در جمع اصحاب رسانه مطرح کرد: ۱۶ میلیون یورو اعتبار اولیه برای پسماند آمل است و حل مشکل پسماند نیازمند همدلی همه مسئولان شهری ، رسانه‌ها و فعالان اجتماعی و محیط زیست می‌باشد.

توکلی با بیان اینکه مشکل پسماند در آمل از نقطه بحرانی نیز گذشته است تصریح کرد: دیگر زمان برای فرصت سوزی نداریم.

توکلی گفت: مهمترین موضوع در پروژه پسماند در آمل رعایت کلیه استانداردهای جهانی و به روز شده می‌باشد در این خصوص سلامت مردم خط قرمز اعضای شورای اسلامی شهر آمل می‌باشد.

مسوول کمیسیون خدمات و بهداشت و محیط زیست شورای  شهر آمل  ادامه داد: ما تا به حال و در ادامه کار نیز حامی شرکت‌های دانش بنیان برای حل پسماند در آمل هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت ما حمایت از شرکت‌های بومی می‌باشد تصریح کرد: ما توانمندی‌های شرکت‌های این منطقه را به سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور معرفی کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه صرفاً با زباله سوز مشکل پسماند حل نخواهد شد اظهار کرد: طرح موجود که نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌شود حل کلی مشکل پسماند در آمل می‌باشد در این طرح موضوعاتی همچون هاضم ، تصفیه زهرابه ناشی از ماند زباله و کمپوست  در فازهای بعدی و به صورت جامع دیده شده و تکمیل کننده طرح جامع شهر آمل می باشد.وی افزود: شرکت‌های مجری باید همه مشکلات را حل کرده و زباله صفر تحویل دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *