مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آمل به میزبانی شهرداری و شورای شهر آمل

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ؛ روز پنج شنبه نوزدهم مردادماه در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور شهردار وجمعی از اعضای شورای شهر آمل و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار گردید از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه تجلیل به عمل آمد.
این نشست با محوریت خاطره گویی در سالن هتل شهر آمل برگزار شد ودر ابتدای این نشست حسن شمشادی از خبرنگاران قدیمی دوران جنگ ایران و عراق و جبهه مقاومت و مدافعان حرم به بیان خاطراتی شیرین از دوران جنگ در کشور سوریه پرداخت و در ادامه تعدادی از خبرنگاران نیز خاطرات شیرین و جذابی از دوران خبرنگاری و تاثیر اخبار منتشره خود تعریف کردند.

در ادامه جلسه احمد محمدی ریاست شورای شهر آمل با بیان اینکه ما خبرنگاران را رابط خود با جامعه شهری میدانیم روز خبرنگار را به جامعه بزرگ و فرهیخته اصحاب رسانه تبریک گفته و از همه خبرنگارانی را که با همه مشکلات و دغدغه هایی که در این عرصه دارند، تشکر نمود.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با قلم ،فکر، ایده و نظرات خود می توانند چراغ راه مدیران باشند افزود:استفاده از نظرات خبرنگاران و مشورت با آنان برای پیشبرد اهداف و مأموریت‌های فرمانداری لازم است.

این مسئول در ادامه افزود :با هیچ رسانه و خبرنگاری جهت گیری و زاویه ای مخالف نداریم و در کمال صداقت، متانت و سلامت از همه تحلیل ها، نقدها و نظرات دوستان استفاده و بهره می بریم و خواهشی که دارم اینکه شما خبرنگاران حقایق را به طور دقیق و مستند به اطلاع مردم شهر برسانید .

وی با اشاره به اینکه شاید در بین اعضای شورا اختلاف نظر وجود داشته باشد اما هدف همه یکی است .
محمدی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر هیچ نیرویی به بدنه شهرداری تحمیل نکردیم تصریح کرد : در آغاز به کار این دوره از شورا شهرداری خریدار آسفالت بود ولی امروز شهرداری آسفالت مورد نیاز شهر را خودش تولید و الحمدا… در حال حاضر روکش آسفالت معابر زیادی از شهر در حال انجام است که شهروندان عزیز شاهد این امر هستند .
وی خاطرنشان کرد : اتفاقات و زیرساخت های بسیار خوب و تامین منابع مالی زیادی در سال سوم شورای دوره ششم در حال رقم خوردن است چرا که ما سوگند یاد کردیم تا به مردم شهر خدمت کنیم و قسم خوردیم هرجا مانعی بر سر راه بوده با تلاش و همت برداریم .

علی داوودی شهردار شهر آمل با بیان اینکه خط قرمزم شهرم آمل است تصریح کرد: همیشه تاکید داشتم ما در مجموعه مدیریت شهری نیاز به شور، مشورت و نقد و نظر شما خبرنگاران داریم و با آغوش باز و کمال میل منتظر نکته نظرات و ایده ها و راهکارهای همه عزیزان خبرنگار هستیم.

این مسئول با اشاره اینکه زاویه نگاه خبرنگاران به جامعه و شهر با زاویه نگاه مدیران فرق میکند گفت: این مساله میتواند مدیران را در مسیری قرار دهد که منافع مردم را در مدیریت لحاظ کنند و ما هم تمام تلاشمان این بود که با تمام توانمان در راه رضایت مردم شهر قدم برداریم و هر اقدام و موفقیتی که انجام شد بر اساس همدلی در مدیران شهری در کنار هم بود

داودی بیان داشت : یکی از سالم ترین رابطه مدیریت شهری با رسانه در این دوره اتفاق افتاده است و در ۵ ماه اول امسال حدود ۲۰۰ هزار متر آسفالت معابر انجام شده است.
در پایان این مراسم نیز  از تلاش های خبرنگاران وفعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان آمل با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

فاطمه اکبرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *