غدیر، گلبانگ عاشقانه و جاودانه هستی است

به نام آفریدگار هستی

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

( سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (ع) و ائمه اطهار (ع) تمسک می جویند )

غدیر بهاری خجسته و لحظه ای شگفت انگیز و زیباست. سلام بر غدیر. سلام بر صاحب غدیر. سلام بر تو ای علی(ع)، ای تجلی‌گاه صفات الهی، ای شگفتی آفرینش. دست‌های مهربان و پر صلابت توست که آسمان را برپا داشته است. خلقت به حضور حجّت است که می‌گردد. زمین اگر ماندن را تاب آورده است، به امید آمدن فرزند خلف توست. غدیری که به یمن وجود تو جاری شد، هنوز و تا همیشه تاریخ، می‌جوشد و پیش می‌رود و به زلالیِ خود تاریکی همه فتنه‌ها و غفلت‌ها را از چهره امّت اسلامی می‌شوید. ولایت تو یا علی ریسمان نجات ماست. ما را دریاب که سینه‌مان از عشق تو لبریز است و خونمان به دوستی تو در رگ‌ها می‌چرخد، یا علی(ع).

گویا این شگفتی تنها در آسمان نیست؛ گویی سرتاسر کره زمین را هاله‌ای از انوار سبز الهی، احاطه کرده است! گویی تکامل واپسین زمین، در حال شکل‌گیری است! این تنها معجزه نوروز وحلول بهار نیست. این تنها شکوه آغازین سال نو نیست. این نور، برای آسمانیان، آشناتر از زمینیان است. امروز، روز تمام زیبایی‌هاست؛ روز تمام خوبی هاست ،روز تبلور عشق در تمام آینه‌هاست؛ روز زیبای «ولایت» است؛ روز تکامل مادی و معنوی آفرینش است. امروز، روز شکوفایی ولایت در قاموس خلقت وجهان هستی است؛ یک روز «توحیدی» زیبا که ترجمان «عدل» الهی در قامت «امامت» است؛ ترجمان صداقتِ «معاد» در بلاغتِ «نبوت»، نتیجه تلاش هزاران پیام‌آور الهی.

غدیر، یک اتفاق ساده نیست؛ یک گزینش رحمانی است

غدیر، سفره‌ای است که برای تمامی گل‌ها پهن کرده‌اند.

غدیر، گلبانگ عاشقانه و جاودانه هستی است.

غدیر، یک کلمه نیست، یک برکه نیست؛ یک دریاست؛ رمزی است بین خدا و انسان. دریایی بی‌کرانه است؛ جاری بر جان‌های پاک و اندیشه‌های تابناک!..

غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست‌های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‌کشاند.

عید سعید غدیر (عید ولایت) بر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(حفظه اله) مسلمانان و مستضعفان عالم،،جهان تشیع،ملت بصیر ایران اسلامی به ویژه امت ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان آمل مبارک باد

غفراله لنا و لکم

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *