زمین خواری 20 میلیاردی در مناطق جنگلی ساری

 

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف يک فقره زمين خواري و تصرف اراضي ملی به ارزش 20 ميليارد ريال در مناطق جنگلی شهرستان ساری خبر داد.

 

سردار”حسن مفخمی شهرستانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری، افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند، شناسایی شدند.

 

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداري صورت پذيرفته، مشخص شد اراضی ملی در مناطق جنگلی، مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .

 

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان20 میلیارد ریال برآورد شده است که در اين راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

 

سردار مفخمی با بيان اينکه حفظ و حراست از بيت المال و اراضي ملی از اولويت هاي ماموریت پلیس است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی 110 به این پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *