دبیر منطقه 3 :برنامه های فرهنگی از اولویت های  دانشگاه آزاد اسلامی است / آمادگی واحد های منطقه 3 برای برگزاری مراسم اعتکاف

دکتر محمد صالحی دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی درجمع اعضای  شورای فرهنگی این منطقه درواحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی گفت : اگر چه در گذشته برنامه های خوبی در زمینه فرهنگی برگزار شده است اما امروز بحث برنامه های فرهنگی از اولیت های دانشگاه است  وباید بسیار برجسته تر از حال حاضر شود .

وی با اشاره به اینکه در جمع بندی عملکرد فرهنگی ، واحد های منطقه 3 خوب عمل کرده اند اذعان داشت : در گذشته کارهای فرهنگی موثر و برجسته ای چه در بخش قرآن و عترت و چه در بخش اقامه نماز و در سایر بخش ها صورت گرفته است که از جمله در سال گذشته واحد سواد کوه رتبه برتر اقامه نماز را کسب کرد .

صالحی با  ابراز امیدواری برای ادامه این روند تصریح کرد : تاکید برمسائل فرهنگی در همه زمینه ها نمایان شود .

وی ادامه داد :در حوزه آموزشی ، در حوزه پژوهشی و حتی در حوزه عمرانی و ساخت و ساز ها هم باید موضوع فرهنگی مورد توجه و در اولویت قرارگیرد .

دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مسائل فرهنگی تاکید کرد : روسای محترم دفاتر فرهنگ اسلامی علاوه بر ارتباط مستمر با همکاران حوزه فرهنگی منطقه ارتباط تنگاتنگ خود با دفتر نهاد مقام معظم رهبری را در دانشگاه حفظ نمایند تا ضمن حفظ انسجام از ظرفیتهای نهاد نیز برای اجرای برنامه های فرهنگی به نحو مطلوب استفاده شود .

صالحی بااشاره به درپیش بودن ماه رجب ، ایام البیض و استقبال دانشجویان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف ، خواستار برگزاری باشکوه این مراسم در واحد های دانشگاهی منطقه 3 شد .

حجت الاسلام علی اصغری مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی درابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی این واحد از تلاش و اهتمام دبیر منطقه 3 ،  روسای دفاتر فرهنگ اسلامی و مسئولان اقامه نماز واحد ها  در اجرای برنامه های فرهنگی  تقدیر کرد .

اصغری بااشاره  به استقبال زائد الوصف دانشجویان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف بیان داشت : امسال نیز برای برگزاری مراسم اعتکاف آمادگی کامل داریم .

براساس این گزارش اعضای شورای فرهنگی منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نحوه برگزاری اعتکاف دانشگاهیان ، جشنواره علمی و فرهنگی حجاب به میزبانی واحد ساری و همچنین برگزاری شایسته کرسی آزاد اندیشی در سطح منطقه و واحد ها و پیش بینی همایشهای فرهنگی تا پایان سال  91تبادل نظر کردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *